کد خبر : 1173580 | 29 شهریور 1393 ساعت 12:34 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته داور به من توهین شخصی کرد

مرزبان:هسلر از داوری‌های ضد پدیده تعجب می‌‌کند

دو باخت پیاپی تیم پدیده باعث شده تا سرمربی این تیم مشکلات داوری را علت اصلی نتیجه نگرفتن تیمش بداند.

مرزبان:هسلر از داوری‌های ضد پدیده تعجب می‌‌کند
به گزارش "ورزش سه"، او معتقد است اشتباهات بزرگی رخ داده که باعث شده حتی توماس هسلر هم این موضوع تعجب کند.

اتفاقات عجیبی دارد می‌ افتد

حقیقت این است که در لیگ دارد اتفاقاتی می‌ افتد که من از آنها متعجبم در بازی با سایپا داور به ضرر ما سوت می‌ زد. در برنامه نود نشان داد که در بازی با سپاهان بازیکن ما 5 متر عقب تر از مدافع حریف بود اما برای ما آفساید گرفتند و یک دفعه کارت هایی را به من نشان می‌ دهند که اصلا در آن صحنه ها جایز نیست. داورها باید تفکر خودشان را درست کنند. حتی کسانی که در تیم ما نیستند هم به این اشتباهات اذعان دارند.

کمک داور به من توهین شخصی کرددر بازی با سایپا داور چهارم داشت با نیمکت من صحبت می‌ کرد، من هم از دهان او حرفی شنیدم که مجبور شدم جواب او را بدهم، همین مساله باعث شد که داور بازی من را اخراج کند اما به دلیل توهین شخصی ای که به من شده قطعا از ایشان شکایت می‌ کنم. باور کنید حتی توماس هسلر هم که یک بازیکن معتبر در فوتبال جهان است در مورد بازی های پدیده می‌ گوید داورها برای شما خوب سوت نمی زنند. نمی دانم آیا با اومشکلی دارند.

به کمیته داوران نامه می‌ نویسم

علیرضا مرزبان در پاسخ به این سوال که آیا او می‌ خواهد نتیجه نگرفتن تیمش را به گردن داوری بیاندازد می‌ گوید: مشکل ما دقیقا به داوری برمی گردد چون در نبردهای یک به یک بازیکنان ما دیگر بی طرف اند، دیگر می‌ ترسند کاری بکنند چون داوری قطعا به ضرر ما سوت می‌ زند. در همین بازی داوری برای ما در زمین گذاشته بودند که اولین قضاوتش در لیگ را انجام می‌ داد. با اشتباهات داوری غیرقابل انکار آنقدر در این بازی کارت زرد و قرمز نشان داد که من نمی دانستم باید چه کار کنم در مقابل اصلا به حریف با وجود خطایی که انجام می‌ دادند کارت نمی داد و خیلی راحت از کنارش می‌ گذشت. من باید با بازیکنانم یک جلسه بگذارم و در این مورد با آنها صحبت کنم. البته من از این مساله به این راحتی نمی گذرم و قطعا با فدراسیون و کمیته داوران نامه نگاری خواهم کرد. من فکر می‌ کنم یک موجی ضد پدیده به راه افتاده که مشخص است داورها به ضرر ما سوت می‌ زنند. این باعث شد که ما از روند خوب خودمان فاصله بگیریم و 6 امتیاز به حریفان واگذار کنیم.

دیدگاه‌ها