کد خبر : 1176168 | 08 مهر 1393 ساعت 14:46 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

رییسی‌کیا: مشکل دایی اطرافیان او هستند

مدیرعامل سابق راه آهن گفت: من در سلامت مالی آقای دایی کوچکترین تردیدی ندارم.

رییسی‌کیا: مشکل دایی اطرافیان او هستند
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کميته استيناف راي مربوط به تخلف باشگاه راه آهن را اعلام کرد و در آن راي کساني که در پرونده محسن قهرماني دست داشتند کاهش پيدا کرد. در اين حکم زندي، سرپرست باشگاه پيکان حکم به توبيخ کتبي در پرونده کاهش پيدا کرد و حکم مسعود اکبري به 6 و مرتضي کريمي به يک سال محروميت از فعاليت هاي فوتبالي کاهش پيدا کرد.

صادق رییسی کیا مدیرعامل سابق راه آهن در مورد این حکم به "ورزش سه" گفت: حکمی که در کمیته انضباطی اعلام شد حکمی بود که تحت تاثیر جنجال حاکم بر فوتبال ایران صادر شد. این حکم در واقع صادر شد تا جنجال حاکم بر فوتبال بخوابد. اما باید از آقای صالحی تشکر کنم. آنها در آرامش باید رای شان را اعلام کردند . شما دیدید این رای خیلی به عدالت نزدیک بود.

او ادامه داد: واقعا در اتفاقی که افتاد و این که عنوان شد فلان داور به این سمت غش کرده بود و به نفع فلان تیم سوت زده بود، حرف هایی بود برای این که داوران را تحت فشار بگذارند. برای این که داوران تحت فشار به نفع یک تیم سوت بزنند. به نظر من اصلا در بحث هایی که مطرح شد، اصلا قصد زیر سوال بردن راه آهن و یا سپاهان را نداشت و بحث اصلی برای فشار آوردن به داوران بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی خودش هم در پرونده محسن قهرمانی تخلف کرده است هم گفت: من در سلامت مالی آقای دایی کوچکترین تردیدی ندارم. ولی مشکل از دور و بری های آنها است. کسانی که بودن این که اجازه ای داشته باشند و در اطرف تیم و سرمربی آن هستند. این مضوعی است که گاهی برای سرمربی های یک تیم مشکل درست می کند وگرنه خود دایی هیچگونه مشکلی ندارد.

دیدگاه‌ها