کد خبر : 1177534 | 14 مهر 1393 ساعت 12:29 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: باقری‎نیا دچار سوتفاهم شده بود

رضا محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس که این روزها در نفت‌ مسجد سلیمان بازی می‌ کند به نظر می‌ رسد با حضور مکوندی شرایط تازه ای را پیدا خواهد کرد. چرا که در هفته های آخر حضور باقری نیا حتی از لیست 18 نفره نیز کنار گذاشته شده بود.

محمدی: باقری‎نیا دچار سوتفاهم شده بود
محمدی در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد اتفاقاتی که در زمان باقری نیا رخ داده بود گفت: متاسفانه گویا برخی افراد موضوعی را به ایشان انتقال داده بودند که اصلا درست نبود و آقای باقری نیا را دچار سوءتفاهم کرده بودند. به طوری که من که دروازه‌بان فیکس بودم را 2 هفته کامل از لیست 18 نفره بیرون گذاشت و در یک بازی هم به خاطر اینکه یکی از اقوام دروازه‌بان دوم تیم ما فوت کرده بود من را به لیست 18 نفره آورد وگرنه در همان بازی هم من را از لیست کنار می‌گذاشت.

محمدی افزود: من نمی‌ دانم که چرا آقای باقری نیا دچار این سوءتفاهم شده بودند من با تلفن و درخواست خود ایشان به مسجدسلیمان و نفت آمدم. در تمام تیم هایی که بازی کردم، هیچ وقت مشکل حاشیه ای نداشتم به همین خاطر نمی‌ دانم چرا ایشان چنین برخوردی با من انجام داد. هر چند حالا که آقای باقری نیا رفته از ایشان دلگیر نیستم و برایش آرزوی موفقیت می‌ کنم. اما ای کاش اگر بحثی بود با خود من در میان می‌ گذاشت.

محمدی که در بازی با فولاد روی نیمکت نشسته بود در مورد نیمکت نشینی اش گفت: به هر حال این صلاحدید آقای مکوندی بود و به سلیقه ایشان احترام می‌گذارم. آقای مکوندی از زمانی که در این چند روز به تیم ملحق شده وضعیت روحی روانی بچه ها به مراتب بهتر از قبل شده است. من مطمئن هستم در آینده وضعیت نفت‌مسجدسلیمان به مراتب بهتر خواهد شد، کما اینکه در بازی با فولاد دیدید که با ارائه یک بازی خوب برد شیرینی را کسب کردیم. ما از فردا تمریناتمان را شروع می‌ کنیم تا در جام حذفی هم استارت قوی ای بزنیم.

محمدی در پایان در مورد اینکه می‌ تواند به ترکیب ثابت برگردد یا نه بیان کرد: صددرصد من به ترکیب برمی گردم. من به نفت‌مسجدسلیمان آمدم تا بازی کنم و حقم را بگیرم تا قبل از آقای مکوندی بیرون نشستن من به خاطر مسائل فنی نبود اما از این پس مطمئنم که آقای مکوندی حق را به حق دار خواهد داد.

دیدگاه‌ها