کد خبر : 1178929 | 22 مهر 1393 ساعت 21:27 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

در دیداری دوستانه

برتری 3 گله فرانسه در زمین ارمنستان

فرانسه در دیداری دوستانه و با ترکیبی متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره، با سه گل بر میزبان خود ارمنستان غلبه کرد.

برتری 3 گله فرانسه در زمین ارمنستان
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه موفق شد در دیداری دوستانه بر میزبان خود ارمنستان در دیداری که 14 هزار تماشاگر داشت غلبه کند. آخرین بار، 5 سال پیش این دو تیم در مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند.

گل های فرانسه را "لویک رمی" در دقیقه7، "ژینیاک" در دقیقه55 از روی نقطه پنالتی و "گریژمان" در دقیقه84 بازی به ثمر رساندند. ژینیاک آخرین بار در سال 2009 و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 برای فرانسه به میدان رفته بود. مهاجم مارسی آخرین گل ملی اش را نیز در اکتبر سال 2009 مقابل اتریش برای خروس ها زده بود و در این بازی پس از 5 سال بار دیگر برای تیم کشورش گلزنی کرد.

ارمنستان بازی را خیلی خوب آغاز کرد اما در دقیقه 7، مهاجم چلسی "لویک رمی"، از روی سانتر دقیق ژینیاک موفق شد تا گل اول بازی را به ثمر برساند. در ادامه باز،ی ارمنستان سعی در جبران گل خورده داشت اما فرصت های مسلمی بدست نمی آورد.

در نیمه دوم، فرانسه روی حرکت انفرادی عالی پوگبا صاحب یک ضربه پنالتی شد. ژینیاک بر خلاف حرکت دروازه بان، گل دوم را برای آبی های فرانسه به ثمر رساند تا خیال این تیم تا حدی از بابت پیروزی راحت شود.

سرانجام در دقیقه 84، مهاجم جوان این فصل اتلتیکومادرید "آنتون گریژمان"، کار را برای فرانسه تمام کرد.گریزمان با فرار از تله آفساید و جا گذاشتن دروازه بان ارمنستان،گل سوم فرانسه را نیز به ثمر رساند تا برتری شاگردان دشان سه گله شود.

دیدگاه‌ها