کد خبر : 1179228 | 24 مهر 1393 ساعت 16:55 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال دو گلزن بزرگ و بازگشت هسلر به مشهد

تیم های پدیده خراسان و خونه به خونه مازندران در حالی عصر فردا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو از برترین گلزنان تاریخ فوتبال کشور بهره خواهند برد، البته یکی درون زمین و دیگری بر روی نیمکت.

جدال دو گلزن بزرگ و بازگشت هسلر به مشهد
به گزارش "ورزش سه"، رضا عنايتي کاپیتان پدیده و رکورددار گلزني در ليگ برتر کشور که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز دارد در این مسابقه روبروی تیمی خواهد ایستاد که سرمربی گری آن را فرشاد پيوس، گلزن استثنايي سابق فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس بر عهده دارد. به همین خاطر جدال گلزنان آبی و قرمزپوش سابق جالب خواهد بود.

ضمن آنکه در این دیدار تیم فوتبال پدیده خراسان نمی تواند از حضور علیرضا مرزبان به دلیل محرومیت انضباطی روی نیمکت خود بهره گیرد. البته با توجه به بازگشت توماس هسلر از مرخصی، دستیار آلمانی او هدایت تیم را از روی نیمکت بر عهده خواهد گرفت. همچنین مدافعین خارجی پدیده به احتمال فراوان اولین مسابقه جام حذفی را از دست خواهند داد. چرا که ایگور پراهیچ با مصدومیت مواجه شده و میلان یوانویچ مونته نگرویی نیز که به تازگی از بازی های ملی برگشته به دلیل خستگی تیم را همراهی نخواهد کرد.

با توجه به برتری گسترش فولاد تبریز مقابل تیم شهدای ارتش اصفهان، برنده نبرد پدیده و خونه به خونه در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف این تیم تبریزی برود.

دیدگاه‌ها