کد خبر : 1184186 | 19 آبان 1393 ساعت 13:23 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: در هفته مناسبی شکست خوردیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از شکست تیمش مقابل سوسیداد عنوان کرد که با توجه به نتایج دیگر تیم‌ها، این شکست در هفته ی مناسبی رقم خورد.

سیمئونه: در هفته مناسبی شکست خوردیم
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اتلتیکومادرید در حالی که با گل مانژوکیچ پیش افتاده بود، در پایان 2-1 شکست خورد و جای خود در رده ی دوم جدول را به بارسلونا داد. سیمئونه پیشتر مدعی شده بود که سویا و والنسیا مدعیان قهرمانی هستند و او نتایج این تیم ها را به دقت تحت نظر دارد.

او در مصاحبه با آ.اس گفت:" خوشحالم زیرا این هفته نتایج برای ما خیلی بد نشد. والنسیا و سویا مساوی کردند و با اینکه شکست خوردیم، ولی در موقع مناسبی این شکست رخ داد. بازی بسیار جذاب و سریع بود. خوب شروع کردیم و تیم بهتر زمین بودیم، پیش افتادیم ولی سوسیداد به خوبی واکنش نشان داد. وقتی سیکوئیرا اخراج شد، آنها تیم برتر زمین شدند و با کیفیت بیشتری در زمین خودشان بازی کردند."

سیکوئیرا به فاصله 2 دقیقه، دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد. سیمئونه در این رابطه گفت:" به خاطر شرایط بازی بود و او مسلما به دنبال کسب توپ بود ولی سرعت بازی بسیار بالا بود و منجر به چیزی شد که دیدیم. این بخشی از بازی بود و صحبتی راجع به آن ندارم."

دیدگاه‌ها