کد خبر : 1185239 | 25 آبان 1393 ساعت 13:53 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

فنایی: این بدترین دربی چند سال اخیر می شود

داود فنایی دروازه بان سابق پرسپولیس و مربی فعلی ذوب آهن در مورد دربی پیش رو حرف های جالبی دارد.

فنایی: این بدترین دربی چند سال اخیر می شود
فنایی در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد جدال هفتاد و نهم پرسپولیس و استقلال می گوید: فکر نمی کنم بازی چندان جذابی از کار دربیاید. چرا که دو تیم ستاره‌های تاثیرگذاری که مردم به خاطر آنها کار و زندگی شان را ول کنند و در استادیوم حاضر شوند ندارند. من فکر می کنم یکی از بدترین دربی های چند سال اخیر را شاهد باشیم.

فنایی در پاسخ به این سوال که استقلالی ها با 8 بازیکن ملی پوش مدعی اند شرایط بهتری دارند و خیلی راحت تر می توانند پرسپولیس را شکست دهند، گفت:خب اگر اینطور است بفرمائید! این گوی و این میدان. مگر 8 بازیکن ملی پوش ندارند؟ پس بزنند و پرسپولیس را تا جایی که می توانند پرگل شکست دهند. خودشان می گویند 8 ملی پوش دارند و بهترین تیم چند سال اخیر را تشکیل داده اند. کادر فنی شان هم که کاربلد و با تجربه است. هیچ توصیه ای هم که به آنها نشده که هوای پرسپولیس را داشته باشند، پس بهترین فرصت را در اختیار دارند تا سنگین ترین شکست پرسپولیس را تحمیل کنند.

فنایی افزود :اصلا این حرف ها مطرح نیست. 8 ملی پوش یا 11 ملی پوش هیچ تاثیری در دربی ندارد و به همین خاطر بعید می دانم استقلالی ها بتوانند خیلی راحت پرسپولیس را ببرند.

دیدگاه‌ها