کد خبر : 1187500 | 05 آذر 1393 ساعت 17:02 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری لیورپول-لودوگورتس

راجرز : به خریدهای زمستانی فکر نمی کنم

لیورپول پس از تحمل 4 شکست پیاپی، امشب در زمین تیم لودوگورتس، به مصاف این تیم می رود در حالیکه برای امیدوار ماندن به صعود، به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد.

راجرز : به خریدهای زمستانی فکر نمی کنم
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در لیگ برتر انگلستان اوضاع اسف باری دارد و با 14 امتیاز، در رده دوازدهم قرار دارد و فاصله این تیم با منطقه سقوط تنها 4 امتیاز است. این تیم همچنین در گروه B لیگ قهرمانان، تنها سه امتیاز کسب کرده و پست سر رئال و بازل قرار دارد.

"برندان راجرز"، سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با لودوگورتس گفت:" پس از بازی با کریستال پالاس(شکست 3-1 لیورپول) فرصت فکر کردن به چیزی غیر از بازی با لودوگورتس را نداشته ام و به هیچ وجه خرید های زمستانی، ذهن من را مشغول نکرده است. بازی حساسی با لودوگورتس در پیش داریم و برای امیدوار ماندن به صعود، باید این تیم را شکست دهیم. از باخت های اخیرمان سعی کرده ایم که درس بگیریم و امیدوارم که در بازی امشب به کارمان بیایند."

سرمربی لیورپول در ادامه افزود:" گاهی اوقات یک بازی می تواند سرنوشت شما را در یک فصل عوض کند و من باور دارم که بازی امشب می تواند همان بازی برای لیورپول باشد.امیدوارم با یک نتیجه مثبت، روند صعودی ما هم آغاز شود."

دیدگاه‌ها