کد خبر : 1188359 | 09 آذر 1393 ساعت 16:43 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری دیرهنگام مقابل استوک

راجرز: گل جانسون، شجاعانه و با تمام وجود بود

لیورپول روز گذشته پس از هفته ها ناکامی، موفق شد با گل دقیقه 85 گلن جانسون بر استوک سیتی غلبه کند.

راجرز: گل جانسون، شجاعانه و با تمام وجود بود
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شروعی بسیار بد در این فصل داشته و در حال حاضر در رده های میانی جدول قرار دارد. قرمزهای آنفیلد در ماه نوامبر، نتایج بسیار بدی کسب کردند اما پیروزی روز گذشته این تیم بر استوک که با گل تماشایی گلن جانسون بدست آمد، به ناکامی های ماه نوامبر این تیم خاتمه داد. گلی که با شجاعت خاصی به ثمر رسید و جانسن با ضربه سری که به مصدومیت وی منجر شد، تک گل بازی را برای لیورپول زد.

برندان راجرز سرمربی قرمزها، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" گلی که گلن جانسون زد، نشان دهنده شجاعتی بود که در کل تیم وجود دارد. فقط افسوس که بازیکنانم خیلی دیر از این خصیصه خود اسفاده کردند. 10 دقیقه انتهایی بازی، بهترین بازی این فصل ما بود. بازیکنانم بسیار شجاعانه بازی کردند و نشان دادند که از این بازی پیروزی می خواهند.

شاگردانم شایسته هرگونه تقدیری هستند.آنها مقابل یک تیم منسجم با بازیکنانی خوب، نمایشی جانانه ارائه دادند.به گل گلن نگاه کنید. او با تمام وجودش به سمت توپ حمله برد و شجاعانه به آن ضربه زد.بدون توجه به اینکه ممکن است ضربه مدافع استوک باعث مصدومیت سر او شود. همیشه به بازیکنانم اطمینان داشتم و حالا این اطمنیان کمی بیشتر هم شده است."

دیدگاه‌ها