کد خبر : 1190282 | 18 آذر 1393 ساعت 15:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورغلامی: ملوان به من پیشنهاد سرمربی‌گری نداد

فرهاد پورغلامی مربی سایپا به جای مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

پورغلامی: ملوان به من پیشنهاد سرمربی‌گری نداد
به گزارش "ورزش سه"، پورغلامی در خصوص شرایط سایپا پیش از بازی با پیکان پاسخگوی خبرنگاران بود:

پیکان تیم پرمهره ای است

ما با تیم پر مهره و بازیکنان با تجربه پیکان بازی داریم. انتظار می رود که بازی زیبایی را شاهد باشیم و باید تمرکز مان را حفظ کنیم تا علاوه بر بازی زیبا نتیجه را هم بگیریم. برد بازی قبل روحیه تیم را بالابرده اما در این بازی هم نباید اشتباه نکنیم.

مهاجمان برای زدن ضربه آخر تمرکز ندارند

فرار و نشیب سایپا دو دلیل عمده داد و به خاطر مصدومیت ها از بازیکنان جوان به عنوان بازیکن جایگزین استفاده کردیم. فورواردهای موقعیت خوب خلق می کنند اما در نهایت برای زدن آخر تمرکز لازم را نداشتند و در کرج همیشه بازی های خوبی انجام دادیم و با توجه به نتیجه گذشته در شروع نیم فصل دوم گرفتیم امیدواریم در ادامه بازی های خوبی انجام دهیم.

در خط دفاعی خوب بودیم

باید از اشتباهات پرهیز کنیم و در بازی قبلی در دفاع فردی و تیمی خوب کار کردیم و باید در تمام بازی های با تمرکز کافی بتوانیم نتیجه خوب را کسب کنیم.

اولویت ما جذب بازیکن داخلی است

ابتدا باید وضعیت مالی باشگاه را در نظر بگیریم و با توجه به این موضوع بازیکن جذب کنیم. فکر نمی کنم بازیکن خارجی جذب کنیم ولی تمرکزمان روی بازیکنان داخلی است . اولویت ما استفاده از بازیکنان پایه خودمان است.

ملوان به من پیشنهاد سرمربی گری نداده

من در تیم دیگری هستیم و در مورد تیم دیگری و ملوان صحبت نمی کنم. اما باید اشاره کنیم هیچ پیشنهادی برای سرمربی گری ملوان به من داده نشده است.در آینده نزدیک با مردم در این خصوص صحبت می کنم.

دیدگاه‌ها