کد خبر : 1195083 | 14 دی 1393 ساعت 12:35 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

تقوی:امید زیادی برای المپیکی‌شدن این تیم دارم

مشاور فنی تیم امید، موفقیت آینده تیم ملی امید را در گرو حمایت فدراسیون و پشتوانه مردم می داند.

تقوی:امید زیادی برای المپیکی‌شدن این تیم دارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجتبی تقوی درباره غیبت طولانی مدتش از فوتبال گفت: متأسفانه دچار سکته قلبی شده بودم و خوشبختانه بعد از بهبودی نسبی از طرف کاشانی و خاکپور به کار دعوت شدم و این باعث شعف و خوشحالی من است.

تقوی ترکیب کادر فنی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: اگر به خاکپور که چندین سال کاپیتان تیم ملی بوده فرصت ندهیم پس در این فوتبال به چه کسی باید فرصت داد. ضمن اینکه امیدواری بسیاری دارم این تیم می‌تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

وی در مورد دعوت از بازیکنان ناشناخته و استعدادیابی برای تیم امید گفت: برای اولین بار است که می‌بینم چنین اتفاقی‌ افتاده و از بازیکنان گمنام دعوت می‌شود تا قابلیت‌های خود را محک بزنند و این اطمینان را دارم که از بین این بازیکنان پدیده‌های جدیدی به فوتبال ایران معرفی می‌شوند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا درباره اردوی عمان اظهار کرد: با توجه به بازی‌های تدارکاتی که در آنجا انجام می‌شود فرصت مناسبی برای شناخت بهتر بازیکنان و نزدیک شدن به لیست نهایی است. البته این اردو به‌تنهایی کافی نیست و برای موفقیت در آینده حمایت فدراسیون و پشتوانه مردم را لازم داریم.

دیدگاه‌ها