کد خبر : 1196518 | 21 دی 1393 ساعت 11:19 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزیان: نقاط ضعفی هم در کار اخباری دیدیم

تقوی: تیم امید آهسته آهسته بهتر می‌شود

مشاور فنی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: تیم ملی امید با توجه به اینکه بازی‌های کمی داشته آهسته آهسته بهتر می‌شود.

تقوی: تیم امید آهسته آهسته بهتر می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجتبی تقوی، در رابطه با دیدار روز گذشته این تیم مقابل تیم ملی امید ایران که با پیروزی 2 بر صفر شاگردان محمد خاکپور همراه بود، گفت: بازی دیروز دو نیمه متفاوت داشت. تیم ملی امید بازی تدارکاتی کمی داشته و آهسته آهسته بهتر می شود. در نیمه اول درگیر همین موضوع بودیم اما در نیمه دوم بازی در اختیار تیم ملی ایران بود و توانستیم نتیجه این دیدار را به نفع خود تغییر دهیم.

مشاور فنی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا به اهداف مد نظر کادرفنی تیم ملی امید رسیده‌ایم، گفت: دقیقا به اهدافمان رسیدیم. اما هر تیم به تنها چیزی که نیاز دارد تعداد بازی تدارکاتی بیشتر و با کیفیت‌تر است. آینده خوبی در انتظار این تیم است به شرطی که بتوانیم بازی‌های تدارکاتی و بین المللی خوبی داشته باشیم.

* سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید در مورد عملکرد دروازه بان تیم ملی امید در مسابقه دیروز مقابل تیم ملی عمان، گفت: محمدرضا اخباری در این دیدار عملکرد خوبی داشت. البته نقاط ضعفی هم در کار این گلر دیدیم که در ادامه تمرینات قطعا روی همه آنها کار خواهیم کرد تا بتوانیم دروازه‌بان‌هایی مطمئن و قابل اعتماد درون دروازه تیم ملی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکن‌ها به شرایط آب و هوایی عادت نکرده بودند، در نیمه نخست یک مقدار سر در گم بودیم اما در نیمه دوم و با صحبت‌های سرمربی تیم، بسیار روان بازی کردند و ضمن حفظ نتیجه یک گل دیگر هم به ثمر رساندیم.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد: بازی های تدارکاتی بسیار مهم است و باید با انگیزه و روحیه خوب در همه مسابقات و حتی مسابقات دوستانه شرکت کنیم تا به بازی های رسمی برسیم. دیدار های پیش رو بسیار سخت است و همه ما باید با دقت کامل در مسابقات مقدماتی خوب ظاهر شویم و با قدرت به مرحله نهایی برویم.

دیدگاه‌ها