کد خبر : 1199277 | 03 بهمن 1393 ساعت 14:33 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

به این تیم باید خسته نباشید گفت

شرفی: تغییر کی‌روش ضروری نیست

اصغر شرفی مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد با توجه به تدارکات ضعیف باید این روز را می دیدیم.

شرفی: تغییر کی‌روش ضروری نیست
 به گزارش "ورزش سه"، شرفی راجع به بازی ایران و عراق گفت: بچه های ما و کادر فنی سنگ تمام گذاشتند، شما باید برای اینچنین بازیهایی باید تدارکات قوی داشته باشی تا بتوانی تا پایان مسابقات دوام بیاوری، یعنی برای 6 بازی دراینچنین تورنمنت هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است باید حداقل 8 بازی دوستانه داشته باشی تا همه بازیکنان به لحاظ بدنی در شرایط مناسبی قرار بگیرند و البته از نظر روحی نیز در شرایط مسابقات قرار بگیرند نه اینکه یکی از بهترین بازیکنانمان با دو خطای بی مورد دو کارت بگیرد و اخراج شود.

وی در ادامه افزود: بهرحال همه بچه ها بیشتر از انرژیشان تلاش کردند و ایرادی به آنها و کادر فنی وارد نیست. به نظرم باید این ترکیب حفظ شود، از بازیکنان و مخصوصا جوانها گرفته تا کادرفنی، بهرحال از پول مردم هزینه شده و آقای کی روش هم الان به فوتبال ما کاملا مسلط شده و کاملا جا افتاده است و البته باید قبول کنیم که اصلا این تیم بد بازی نکرد که بخواهیم به تغییرات عمده فکر کنیم.

شرفی در پایان گفت:امیدوارم از فردا، همه به جان هم نیفتند و دعوا و تسویه حسابها شروع نشود چرا که این باید زمان شروع تدارکات ما برای جام جهانی روسیه باشد.

دیدگاه‌ها