کد خبر : 1200942 | 11 بهمن 1393 ساعت 13:07 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

قاضی: از گلزنی عنایتی خیلی خوشحالم

محمد قاضی مهاجم سابق استقلال در اولین بازی خود با پیراهن فولاد برای تیم تازه اش گل زد.

قاضی: از گلزنی عنایتی خیلی خوشحالم
به گزارش "ورزش سه"، قاضی که تجربه خوبی از حضور در فولاد دارد، از بازگشت به این باشگاه کاملا راضی به نظر می‌ رسد. حرف های این مهاجم باتجربه را بخوانید:

تغییر تاکتیک دادیم بردیم
ما در دیدار مقابل راه‌آهن خیلی تلاش کردیم چون این تیم خیلی دفاعی و بسته بازی می‌ کرد، خدا را شکر هم توانستیم بعد ازصحبت هایی که آقای اسکوچیچ در بین نیمه انجام داد و دستورات تاکتیکی که به ما داد، با اختلاف 2 گل این تیم را شکست دهیم.

همه دست به دست هم داده ایم
متاسفانه در این فصل مشکلات زیادی برای بازیکنان فولاد به وجود آمد، اما خدا را شکر ما نشان دادیم که همه می‌خواهیم نتیجه بگیریم. از مدیریت باشگاه، کادرفنی و هوادار و بازیکن همه دست به دست هم دادیم تا نتیجه بگیریم. شما دیدید که با وجود اینکه هوا خیلی بد بود، هواداران فولاد به ورزشگاه آمدند تا از تیم حمایت کنند.

هواداران فولاد بی نظیرند
واقعیتش این است که خود من خیلی خوشحالم که با اسکوچیچ کار می‌ کنم از لحاظ فنی خیلی قوی است و از لحاظ اخلاقی هم با بازیکنانش رابطه خوبی دارد. من قبلا هم فولاد بودم و از شرایط تیم آگاهم و بازیکنان خوب و یکدست و صمیمی ای دارد. اما مهمتر از همه هواداران خونگرم اهوازی هستند که به غیر از هواداران استقلال و پرسپولیس کمتر هوادارانی را مثل آنها پیدا می‌ کنید و با وجود هوای خیلی بدی که در اهواز بود به استادیوم آمدند و ما را تشویق کردند. واقعا از اینکه در خدمت اسکوچیچ و تیم هستم خوشحالم.

از گلزنی عنایتی خوشحال شدم
دیروز بازی استقلال را دیدم چون بازی فولاد با تاخیر برگزار شد، از اینکه تیم سابقم استقلال برنده بازی بود خوشحال شدم و مخصوصا از گلزنی رضا عنایتی. مشکلاتی که من در استقلال داشتم باعث شد که از این تیم جدا شوم اما همیشه تمام تلاشم را کرده ام که در هر تیمی که هستم مثمرثمر باشم. متاسفانه شرایطی پیش آمد که من از استقلال جدا شدم، اما الان از اینکه در فولاد هستم خوشحالم و امیدوارم با این تیم نتایج خوبی هم در آسیا بدست آوریم.

استقلال مال من نیست
خیلی ها از من می‌ پرسند بی سروصدا از استقلال جدا شدی باید بگویم که استقلال مال من نیست، مال مردم است. من نمی‌ خواستم که دل هواداران بشکند و احترام نان و نمک را نگه ندارم، قبل از جدایی ام مصاحبه کردم و گفتم من نمی‌ خواستم از این تیم جدا شوم، بعضی از اتفاقات باعث شد که من مجبور شوم از استقلال بروم الان هم تمام تلاشم را می‌ کنم تا فولاد موفق شود.

750 میلیون از استقلال و پرسپولیس طلب دارم
قاضی در پاسخ به این سوال که در مورد طلب هایش از استقلال و پرسپولیس چه می‌ کند با خنده پاسخ داد که؛ حالا فعلا نمی‌ دانم که تکلیف ما چه می‌ شود؟ کاش آقای تاج زحمت بکشد همانطور که بازیکنان خارجی وقتی پیگیر طلب هایشان می‌ شود، رسیدگی می‌ کنند برای بازیکنان داخلی هم یک قوانین سفت تری را بگذارد که بتوانند به حق و حقوقشان برسند، متاسفانه چون ما شکایت بین المللی نمی‌ کنیم کسی هم رسیدگی نمی‌ کند. من الان از پرسپولیس 350 میلیون واز استقلال هم از سال گذشته حدود 100 میلیون و در این فصل هم حدود 300 میلیون طلب دارم که روی هم می‌ شود 750 میلیون و نمی‌ دانم که کی به این طلب هایم می‌ رسم.

دیدگاه‌ها