کد خبر : 1205236 | 03 اسفند 1393 ساعت 13:47 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل حریف نفت در مصاحبه با آنالیزور تیم ملی:

پاختاکور و بی شکستی در آسیا مقابل ایران

مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی مطالعه کاملی روی حریف این تیم در دور اول لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که مرور آن خالی از لطف نیست.

پاختاکور و بی شکستی در آسیا مقابل ایران
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد خانبان نظر خودش را راجع به پاختاکور ازبکستان اینگونه بیان کرد: طبق بررسی هایی که ما انجام دادیم لیگ ازبکستان هنوز شروع نشده، به همین دلیل تیم پاختاکور یک اردوی بدنسازی در آنتالیای ترکیه داشته که در آن 4 بازی دوستانه انجام داده سپس ازبکستان برگشتند، حدود 4 روز در اختیار خودشان بودند و مجددا راهی آنتالیا شدند، این بار در کمپ دیگر و برای مرور کارهای تاکتیکی که در دوره دوم حضورشان 9 بازی دوستانه انجام دادند که 7 تای آن را برده اند.

وی در این رابطه ادامه داد: از ترکیب ثابت سال گذشته این تیم فقط یک بازیکن که آن هم دفاع وسط صربستانی شان بود، تغییر کرده است که به جای وی یک دفاع وسط مونته نگرویی آورده اند. خطرناک ترین بازیکن این تیم که یکی از 11 بازیکن اصلی تیم‌ملی ازبکستان نیز هست ایگور سرگئیف نام دارد، پاختاکوری ها در کل سال 2014 8 بازیکن ملی داشته اند و برای جام‌ملت‌های آسیا آنها 4 نماینده در تیم‌ملی شان داشته اند.

خانبان در مورد عدم شروع بازی های این تیم در لیگ ازبکستان و بررسی آنها گفت: با توجه به اینکه لیگ آنها انجام نشده و هیچ بازی رسمی ای انجام ندادند ما 2 بازی تدارکاتی آنها از اردوی آنتالیا را داریم. از طرف دیگر چون نفرات همان نفرات سال گذشته هستند و مربی این تیم نیز همان مربی است. ما بازی های مختلفی از آنها را مورد بحث قرار دادیم و از طرف دیگر در چندین حالت نوع تصمیم گیری ها و مربیگری سرمربی این تیم را مورد بررسی قرار دادیم تا بدانیم وی در چه شرایطی چه تصمیماتی می‌ گیرد.

وی در ادامه گفت: این تیم از سال 2004 به غیر از دوره گذشته در تمامی دوره ها بوده که از این دوره ها 7 سال با تیم های ایرانی همگروه شده که 2 بار همگروهی با استقلال، صبا، ذوب‌آهن، سپاهان، فولاد و امسال نفت‌تهران از آن جمله اند. نکته جالب اینجاست که سال 2007 استقلال به دلیل دیر فرستادن اسامی بازیکنان حذف شد و بازی با این تیم انجام نداد اما هر 5 بازی دیگر در ازبکستان به نفع این تیم ازبکی تمام شد. پاختاکورها در این 10 دوره 29 بازی در خانه خود انجام دادند که فقط 3 تای آنها را به حریفان عربستانی باخته اند.

خانبان در پایان راجع به همکاری خود با تیم‌ نفت گفت: وقتی اسم ملی می‌ آید وظیفه هر کسی است که با جان و دل به پرچمش خدمت کند. من به جز تیم نفت در خدمت یکی، دو تیم دیگر هستم که برای کمک به آنها در بازی های لیگ قهرمانان آسیا احساس وظیفه کردم و الان بسیار خوشحالم که با تمام توان در خدمت نام مقدس کشورم و پرچممان هستم.

دیدگاه‌ها