کد خبر : 1206965 | 11 اسفند 1393 ساعت 19:02 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی زود خودم را با شرایط هماهنگ کردم

صلصالی: دیگر حواسمان به بازی های بعدی است

ما تماشاگران پرشوری داریم که حتی این روزها و در هوای سر مشهد نیز دست از حمایت ما برنداشتند.

صلصالی: دیگر حواسمان به بازی های بعدی است
به گزارش "ورزش سه"، محمد صلصالی مدافع تیم پدیده مشهد از بازگشت به تمرینات و بازی دوستانه امروز تیم پدیده گفت: با صحبتهایی که بزرگترهای تیم با کادر مدیریتی داشتند و به نتیجه مورد نظر رسیدند و قرار شد که به تمرینات برگردیم و خودمان را برای بازی با استقلال خوزستان آماده کنیم، به همین دلیل هم امروز یک بازی دوستانه با تیم سیاه جامگان داشتیم و توانستیم بازی را یک بر صفر ببریم.

وی در رابطه با وضعیت خود گفت: خداراشکر وضعیت خوبی دارم، بهرحال بعد از 12،13 حضور در اصفهان و تیم ذوب آهن، برایم سخت بود که خارج از آن جو بازی کنم اما وقتی به مشهد و تیم پدیده آمدم خیلی زودتر از آنچه تصور می شد با شرایط موجود هماهنگ شدم و البته یکی از دلایل آن هم جو خوبی است که بر تیم حاکم است. بهرحال در حال حاضر مربیان از من رضایت دارند و خودم هم تلاش می کنم بیشترین توان برای موفقیت تیم پدیده بگذارم.

صلصالی در رابطه وضعیت این تیم در جدول رده بندی ادامه داد: ما اصلا کاری به جدول نداریم، سعی می کنیم بهترین بازی ها را انجام دهیم تا بتوانیم به جایگاه واقعی خودمان برسیم. اکنون جایگاه ما طوری است که می توانیم با چند برد خودمان را به بالای جدول برسانیم و البته با توجه به اختلاف امتیاز ناچیز در قعر جدول، خدای نکرده با چند باخت به تیمهای پایین جدولی اضافه شویم.فعلا حواسمان به بازی بعدی تیم است که در آن میزبان هستیم و باید از حق میزبانی مان به خوبی استفاده کنیم و حریف مان را از پیش رو برداریم، هرچند که استقلال خوزستان نیز در این چند بازی بسیار بدشانس بود و اگر کمی اقبال داشت می توانست به نتایج بهتری دست پیدا کند.

وی در پایان راجع به حمایت هواداران مشهدی گفت : ما بهترین هواداران ایران را داریم، از روزی که من به مشهد آمدم هوا خیلی سرد شده است و برف و باران هم باریده است اما باور کنید هواداران مشهدی لحظه ای دست از حمایت تیم ما برنداشتند و در همه حال به طرفداری از تیم پرداختند و از همین جا از تمام آنها تشکر می کنم. هواداران پرشوری که عاشق تیم پدیده هستند.

دیدگاه‌ها