کد خبر : 1207492 | 14 اسفند 1393 ساعت 09:10 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدال مربیان قهرمان

پیش بازی ملوان - سپاهان

این یک مسابقه هیجان‌انگیز و تعیین‌کننده برای قعر و صدر جدول است. ملوان هنوز در کورس سقوط قرار دارد و سپاهان برای بقا در جمع صدرنشین‌ها باید ببرد.

پیش بازی ملوان - سپاهان
به گزارش "ورزش سه"، ملوان بعد از 3 برد متوالی ،در انزلی با تیم سپاهان بازی میکند.فیروز کریمی سرمربی ملوان اولین وحسین فرکی مربی فولاد آخرین مربیان قهرمانی هستند که انحصار قهرمانی را در لیگهای بعد از انقلاب از انحصار پرسپولیس واستقلال خارج کردند.

1 بازی رفت 2 تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت این بازی روز 14 شهریور در اصفهان انجام شد.در بازی رفت کرانچار ونصرت ایراندوست مربیان 2 تیم بودند.

۲ – آخرین بازی دو تیم در انزلی با درخشش محرم نویدکیا به سود سپاهان به پایان رسید. جالب اینکه ملوان در آن بازی در شرایط خوبی قرار داشت و با اسکوچیچ تنها به قصد پیروزی به میدان آمده بود، اما نویدکیا و کرانچار برنده این مسابقه بودند. جالب اینکه این سه هیچ‌کدام در این مسابقه حضور ندارند.

3 رحمان احمدی که در بازی سپاهان برابر تیم ذوب اهن از زمین اخراج شد مهمترین بازیکن غایب تیم سپاهان واین میدان است.

4 در 7 فصل اخیر ودر 15 بازی بین 2 تیم 9برد برای سپاهان ویک برد برای تیم ملوان ثبت شده است.

5 بازی قبل سپاهان در دربی اصفهان مساوی تمام شد اما ملوان بعد از برد برابر پرسپولیس در تهران ابتدا 3-0 راه آهن وسپس 3-1 استقلال خوزستان را آن هم در اهواز شکست داده است.

6 ملوان به صورت باالقوه این توان را دارد که با 24 امتیاز به رتبه دهم صعود کند اما برد سپاهان می تواند این تیم را به رده اول لیگ برساند.

7 مربیان 2 تیم یعنی فیروز کریمی وحسین فرکی در سالیان دهه 50 همبازی هم در تیم پاس بوده‌اند. این دو سرمربیگری خود را نیز با تیم پاس آغاز کرده‌اند. این دو مربی مورد احترام جامعه فوتبال ایران هستند و جدالشان تماشایی خواهد بود.

دیدگاه‌ها