کد خبر : 1208028 | 17 اسفند 1393 ساعت 10:00 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا-رایو وایکانو

دو تیم بارسلونا و رایکو وایکانو، امروز در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا-رایو وایکانو
به گزارش "ورزش سه"، در صورت پیروزی کاتالان ها در این بازی و شکست رئال در دیدار شب گذشته، آبی اناری ها به صدر جدول صعود خواهند کرد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید، با 2 امتیاز اختلاف در رده ی دوم جدول قرار دارند و در صورت کسب پیروزی در دیدار پیش رو، می‌توانند به صدر جدول صعود کنند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست تجربه کرده اند و در فرم خوبی قرار دارند. با این حال، آنها در اخرین دیدار خانگی که برگزار کردند، 1-0 مقابل مالاگا شکست خوردند و پس از آن، در خانه حریفان به میدان رفتند که به پیروزی رسیدند. د ر صورت کسب پیروزی و صدرنشینی، همه چیز به ال کلاسیکو دوم فروردین کشیده خواهد شد که تقریبا تکلیف قهرمان فصل را مشخص خواهد کرد.

رایو وایکانو

رایو وایکانو با کسب 29 امتیاز از 25 بازی، در رده ی یازدهم جدول قرار دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده اند و حالا باید به مصاف تیمی بروند که برای صدرنشینی دندان تیز کرده است. با این حال، آمار آنها مقابل بارسلونا بسیار ضعیف است. در حقیقت، در 8 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، بارسلونا موفق به کسب پیروزی شده که بهترین آمار بردهای پیاپی بارسا مقابل تیم‌های حال حاضر لالیگاست. آنها در 8 بازی اخیر، 34 گل مقابل بارسا دریافت کرده اند ولی تنها 1 گل به ثمر رسانده اند.

دیدگاه‌ها