کد خبر : 1208982 | 21 اسفند 1393 ساعت 21:09 | 153.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: همه می‌دانند بیرانوند استقلالی است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران کیفیت بازی این تیم مقابل استقلال را به کیفیت بازی‌های تیم ملی تشبیه کرد.

منصوریان: همه می‌دانند بیرانوند استقلالی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا منصوریان درباره اینکه چرا در بازی با استقلال از روی نیمکت بلند نشد، گفت: هر نتیجه‌ای که در بازی اتفاق می‌افتاد من بازنده نبودم. من عاشق استقلال و هوادارانش هستم و کارم عجیب نبود.

وی ادامه داد:‌ خوشبختانه تیمی شکل دادیم که زبان بازی با پرسپولیس و استقلال را می‌فهمد و نظم و انضباط در آن وجود دارد. فکر می‌کنم بار فنی بازی با استقلال بالاتر از نتیجه بود.

سرمربی نفت تهران در خصوص عملکرد استقلال عنوان کرد: بعد از گلی که به ثمر رساندیم استقلال شانس داشت که گل تساوی را بزند مخصوصا از زمانی که عمران‌زاده به خط حمله آمد. در مجموع بازی کاملا پایاپایی بود اما ما توانستیم با تغییراتی که انجام دادیم برنده بازی باشیم. فکر می‌کنم با توجه به بازیکنان دو تیم کیفیت بازی نزدیک کیفیت بازی تیم ملی بود هرچند اواخر بازی به ما خیلی سخت گذشت.

منصوریان درباره صحنه پنالتی نفت خاطرنشان کرد: آنقدر هوا در نیمه دوم سرد بود که من صحنه پنالتی را ندیدم فقط متوجه شدم که قربانی از عمران‌زاده جلو افتاده است.

وی در خصوص اینکه چرا پادوانی خیلی خونسردانه پنالتی نفت را خراب کرد، عنوان کرد: کلا برزیلی‌ها اعتماد به نفس بالایی دارند و خونسرد هستند. هفته گذشته هم پیمنتا در بازی با گسترش فولاد به ما پنالتی زد اما من تا لحظه آخر نمی‌دانستم که پنالتی می‌زند یا نه. در مجموع خونسردی حُسن برزیلی‌هاست و کاری نمی‌شود کرد.

سرمربی نفت درباره شعارهای هواداران استقلال علیه بیرانوند و غلامرضا رضایی گفت: بالاخره هوادار موقعی عصبانی می‌شود اما همه می‌دانند که بیرانوند استقلالی است. در مقابل رضایی سال‌ها در پرسپولیس بوده اما یک بازیکن بسیار با اخلاق است. من زیاد نگران بیرانوند نبودم اما برای رضایی از جایم بلند شدم و او را در آغوش کشیدم.

منصوریان ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنانمان گفتیم که ممکن است هوادار روی روح و روان آنها راه بروند به خاطر همین بازیکنان اصلا چیزی در زمین نمی‌شنیدند چون من چنین دستوری به آنها دادم. واقعیت این است که همین هوادار باعث شد ما مقابل الجیش به پیروزی برسیم و برای بازی‌های بعد هم به آنها احتیاج داریم.

وی افزود: امروز غلامرضا رضایی در بازی به میدان رفت که یک طرفش استقلال بود و یک طرفش هم نفتی که تمام اعضای کادر فنی‌اش استقلالی است و حتی لباس ما هم زرد و آبی است به خاطر همین هنگام خروج او از زمین رضایی را در آغوش گرفتم. او فوتبالیست بسیار با اخلاقی است اما گاهی هوادار از کوره در می‌رود.

سرمربی نفت در خصوص حمایت هواداران از آنها در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد:‌ واقعا فضای آسیا بسیار سخت است. در همین بازی با العین بازیکن کره‌ای آنها 5 سانتی‌متر پای شیری را پاره کرد. اگر در آن بازی‌ها هوادار نباشد ما قافیه را می‌بازیم مخصوصا هفته آینده که باید در دیداری حساس باید به مصاف الشباب برویم.

منصوریان ادامه داد: اگر الشباب را شکست دهیم آن وقت می‌توانیم برای دور برگشت به صعود امیدوار باشیم. هواداران آبی و قرمز ما را در آسیا تنها نگذاشتند و امیدوارم مقابل الشباب هم به ورزشگاه بیایند. واقعیت این است که تیمی که هوادار ندارد فقط باید تمرین و ممارست داشته باشد و با تلاش بیشتر این مسئله را جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا الشباب عربستان را آنالیز کرده است، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که با توجه به اینکه عربستان کشور بسته‌ای است آنالیزورهای ما نمی‌توانستند به این کشور بروند ولی ما نرم‌افزاری در اختیار داریم که با آن به راحتی می‌شود بازی‌های تمام تیم‌های حرفه‌ای را آنالیز کرد.

منصوریان در مورد اینکه چه خاطره‌ای از ایام نوروز دارد و اینکه آرزویش برای سال 94 چیست، گفت: زمانی که ایوویچ سرمربی تیم ملی بود ما در اردو سفره هفت‌سین پهن کردیم که این یکی از خاطرات خوب من است.

منصوریان ادامه داد: آرزویم در سال 94 این است که هر کسی سرمربی استقلال می‌شود بتواند ستاره سوم را روی پیراهن این تیم بیاورد.

دیدگاه‌ها