کد خبر : 1234239 | 25 فروردين 1394 ساعت 15:32 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

سناریوی قهر و اعتصاب تکراری شده

محمودی: ما اینجا حتی استخر هم نداریم

تیم نفت‌مسجدسلیمان یک بار دیگر شاهد قهر سرمربی اش شد. بهروز مکوندی که از برخورد هواداران در تمرینات این تیم ناراحت شده و قهر کرده، هنوز تصمیم به آشتی با این تیم ندارد.

محمودی: ما اینجا حتی استخر هم نداریم
به گزارش "ورزش سه"، حامد محمودی مدافع نفت‌مسجدسلیمان که یکی از بازیکنان باتجربه این تیم محسوب می‌ شود، می‌ گوید به اینجور قهرها و اعتصاب ها عادت کرده اند و دیگر کاری از دست کسی برنمی آید.

سناریوی قهر و اعتصاب تکراری شده

کلا امسال هیچ کس از نفت‌مسجدسلیمان حمایت کرد، بنابراین قهر آقای مکوندی با توجه به مسائلی که قبلا اتفاق افتاده است، چیز زیاد عجیبی نیست. بدترین اتفاقات در این فصل برای ما افتاده و اعتصاب و قهر از این دست مسائل برای ما کاملا عادی شده است. مطمئن باشید که وقتی هوادار یا هوادارانی در سر تمرین علیه کادرفنی و بازیکنان شعار می‌ دهند، قضیه ای پشت آن وجود دارد وگرنه تماشاگران بهتر از هر کسی می‌ دانند که تیم ما حمایت نمی‌ شود. ما هم این وسط داریم تلاشمان را می‌ کنیم و کم نمی‌ گذاریم. زمان آقای باقری نیا نیز از این مسائل پیش آمد و در زمان آقای مکوندی نیز دوباره تکرار شده است و این دو مربی خیلی مظلوم از تیم ما کنار رفتند و این سناریو همیشه در حال تکرار است.

ما اینجا حتی استخر هم نداریم

همیشه به ما قول و وعده وعید می‌ دهند اما بعدش هیچ خبری نمی‌ شود، همه تیم ما را رها کرده اند، بعضی اوقات پیش می‌ آید که باشگاه پول دارد اما مدیرعامل نمی دهد اما باشگاه ما اصلا پولی ندارد که ما بخواهیم تقاضای طلب پولمان را بکنیم. حالا بحث مالی را که کنار بگذارید، در اینجا استخر وجود ندارد که من بازیکن مصدوم بتوانم آب درمانی کنم. ما داریم با حداقل امکانات زحمت می‌ کشیم و به خاطر آبروی خودمان و نفت سهمیه مان را در لیگ‌برتر نگه داریم.

پیکان 20 میلیارد خرج کرده اما دو امتیاز بیشتر از ما دارد

بعضی از بازیکنان تیم حریف به اندازه کل قرارداد باشگاه و بازیکنان ما پول می‌ گیرند، من برای شما پیکان را مثال می‌ زدیم که 20 میلیارد هزینه کرده اما تنها 2 امتیاز از ما بیشتر دارد. با اینکه باشگاهشان امکانات بسیار خوبی دارند. من تماشاچیان را درک می‌ کنم، شاید تنها تفریحشان آمدن به استادیوم و تماشای بازی ماست اما آنها باید ما را درک کنند نه که روبه‌روی ما قرار بگیرند.

مسوولان به قولشان عمل نکردند

حرف حساس من با آن مسوولانی است که قول و وعده و وعید داده اند، فصل رو به اتمام است و چند بازی بیشتر نمانده پس آن قول هایی که دادند چه شد. حرف زدن که کاری ندارد من هم می‌ توانم بشینم اینجا و حرف بزنم ولی وقتی کسی نمی‌ تواند به حرفش عمل کند چرا الکی بازیکن دلخوش می‌ کند. به خدا ماها هم خانواده داریم و زندگی مان روی همین پول هایی که رویش حساب باز کرده بودیم و قرار بود بگیریم که نگرفتیم می‌ چرخد. 99 درصد بازیکنان شغل دیگری ندارند به نظر من این وسط فدراسیون باید دنبال راه حل باشد تا بازیکن هم ضرر نکند.

هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم جز دفاع از حقمان

ما 5 بازی پیش رو داریم که حکم ماندن یا نماندن ما را در لیگ دارد، اگر در این بازی ها نتیجه نگیریم خیلی گران تمام می‌ شود و اما و اگر در پایان فصل فایده ای ندارد، متاسفانه ما چوب بی لیاقتی مسوولان را می‌ خوریم که اینجا را برای ما مثل جهنم درست کردند، من بازیکن نباید در حین بازی کردن به فکر مسائل بیرون زمین باشم. وقتی ما اینجا هیچ چیز نداریم، چه توقعی دارید که نتیجه بگیریم. تنها کاری که می‌ توانیم انجام دهیم این است که از حقمان دفاع کنیم. خیلی وقت است که در این تیم از فوتبال بازی کردن لذت نمی‌ بریم بلکه زجر می‌ کشیم.

از مسوولان دل برده ایم

تیم ما محبوب است چون واقعا فوتبال بازی می‌ کنیم. مسلما اگر فکرمان آزاد بود در کنار فوتبال زیبایی که همه اعتقاد دارند بازی می‌ کنم، نتیجه هم می‌ گرفتیم. ما دیگر از مسوولان دل بریده ایم و فقط از خدا می‌ خواهیم که به تیم ما نظر کند.

دیدگاه‌ها