کد خبر : 1235302 | 31 فروردين 1394 ساعت 12:57 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

به عنوان تیم دوم صعود می کنیم

اولیویرا: در تراکتور کمبود بازیکن دارم

تونی اولیویرا امیدوار است که در بازی با نسف قارشی بتوانند امتیاز بگیرند تا راه شان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هموار شود.

اولیویرا: در تراکتور کمبود بازیکن دارم
به گزارش "ورزش سه"، تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی پیش از بازی با نسف قارشی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

در این دو بازی فقط حمایت هواداران را می خواهیم

برای بازی فردا برابر نسف قارشی یک حرف دارم و آن هم حمایت هواداران برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر است.ما دو بازی در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا داریم که میزبان هستیم و از همه هواداران می خواهم در این بازی ها تیم تراکتور را حمایت کنند چرا که به حمایت تک تک آنها نیاز داریم.تراکتورسازی بدون هوادار هیچ قدرتی ندارد و باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا فردا نیز برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

همه تیم ها شانس برابر دارند

بازی فردا مقابل نسف قارشی مثل بازی های گذشته بسیار سخت است و با توجه به فاصله اندک تیم ها از یکدیگر هر چهار تیم گروه دی شانس یکسانی برای صعود دارند و همه برای صعود می جنگند و این کار تیم ها را سخت می کند.

نسف قارشی صدرنشین ازبکستان است

تیم نسف قارشی نیز در لیگ داخلی کشور ازبکستان صدرنشین است و این صدرنشینی نشان از سازماندهی خوب آنها است اما ما هم برای صعود می جنگیم و فردا نیز هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم.

بازیکن کم دارم

من دو ماه است در تبریز هستم و 44 برنامه تمرینی برگزار کرده ام ، 27 بازیکن در لیست داشتم که سه نفر به دلیل مشکلات سربازی نتوانستند کمک حال تیم باشند و سه نفر نیز دروازه بان هستند که در کنار این مشکلات مصدومیت فردین عابدینی نیز مزید بر علت شده تا با مشکل کمبود بازیکن روبرو شویم.

به عنوان تیم دوم صعود می کنیم

شانس تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا هنوز به قوت خود باقی است اما تیم الاهلی عربستان و الاهلی امارات از شانس بیشتری برای صعود برخوردارند، چرا که با سازماندهی خوب راهی این مسابقات شده اند.ما نیز به عنوان تیم تراکتورسازی تلاش خود را می کنیم تا به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنیم.

دیدگاه‌ها