کد خبر : 1237131 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 09:41 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بتوانم به پرسپولیس کمک کنم می‌مانم

تادو:چیزی درمورد حضورم در لیست‌مازاد نشنیده‎ام

مهاجم برزیلی پرسپولیس فصل بسیار ناموفقی را در این تیم سپری می‌ کند. او که آمده بود تا مشکل گلزنی سرخپوشان را حل کند حالا به یک نیمکت نشین مطلق در این تیم تبدیل شده است.

تادو:چیزی درمورد حضورم در لیست‌مازاد نشنیده‎ام
جونیور تادو در مورد دلیل این مساله به "ورزش سه" می‌گوید: من کارنامه خوبی داشتم و به ایران آمدم اما واقعا شرایط فوتبال ایران با برزیل فرق دارد. شاید سرمربی قبلی پرسپولیس کمی زود به من بازی داد و من باید بیشتر در ترکیب جا می‌ افتادم. با این حال خودم هم از عملکرد راضی نیستم و دوست دارم بیشتر به چشم بیایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط بدنی بدی دارد که در ترکیب پرسپولیس راهی پیدا نمی‌ کند هم گفت: نه اصلا اینطور نیست. اتفاقا بدن من بسیار روی فرم است و منتظر اطمینان کادرفنی هستم تا به زمین بروم و بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. با این حال این اتفاق بستگی به نظر سرمربی دارد و من عادت ندارم برای حضور در ترکیب اعتراض کنم.

مهاجم برزیلی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌ شود در لیست مازاد این تیم است هم گفت: من اصلا خبر ندارم و کسی چیزی به من گفته است. باید بروم و از باشگاه سوال کنم که آیا این مساله درست است یا نه.

تادو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم دوست دارد در پرسپولیس بماند یا نه هم گفت: من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و طبیعی است که این مساله دست من نیست. با این حال من خودم اگر حس کنم می‌ توانم برای پرسپولیس مفید باشم حتما دوست دارم بمانم اما اگر نتوانم به تیمم کمک کنم ترجیح می‌ دهم شانسم را در تیمی دیگر امتحان کنم.

دیدگاه‌ها