کد خبر : 1237638 | 11 اردیبهشت 1394 ساعت 22:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

پپ:معلوم نیست لواندوفسکی به بازی بارسا برسد

سه‌شنبه شب در دیدار نیمه نهایی جام حذفی آلمان بین بایرن و دورتموند که به شکست باواریایی‌های میزبان انجامید، روبرت لواندوفسکی در برخورد با دروازه‌بان دورتموند به شدت مصدوم شد.

پپ:معلوم نیست لواندوفسکی به بازی بارسا برسد
به گزارش "ورزش سه"، پزشکان بعد از معاینه مهاجم لهستانی مصدومیت وی را شکستگی فک و بینی و ضربه به جمجمه تشخیص دادند؛ با این حال رومنیگه ،نایب رئیس بایرن، اظهار امیدواری کرد این بازیکن با زدن ماسک بتواند خود را به بازی برابر بارسلونا در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ که چهارشنبه هفته آتی در نیوکمپ برگزار می‌شود برساند.
اما امروز پپ گواردیولا در پاسخ به خبرنگاری که از وی در مورد قرار دادن لواندوفسکی در ترکیب بازی با بارسا پرسیده بود گفت:" نمی‌دانم، هنوز معلوم نیست. دوشنبه یا سه‌شنبه نگاه می‌کنیم ببینیم وضعیت چگونه است. روزهای اول مصدومیت با درد همراه است و بنابراین نمی‌توان فعلا تصمیمی گرفت. در ضمن تصمیم‌گیرنده نهایی پزشک تیم خواهد بود."
باواریایی‌ها بعد از مصدومیت آرین روبن (که تا پایان فصل به بازی‌های تیمش نمی‌رسد) و فرانک ریبری که هنوز به آمادگی کامل نرسیده، در خط حمله دچار مشکلاتی شده بودند که با آسیب‌دیدگی لواندوفسکی وضعیت وخیم‌تر هم شده است.

دیدگاه‌ها