کد خبر : 1238187 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:13 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با وبسایت ماهو

کروس: با آنچلوتی راه بردن یوونتوس را بلدیم

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، به حذف یوونتوس و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان خوشبین است.

کروس: با آنچلوتی راه بردن یوونتوس را بلدیم
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و یوونتوس فردا در تورین، بازی رفت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. رئال مدافع عنوان قهرمانی است و یوونتوس نیز پس از 12 سال به این مرحله راه یافته است.

تونی کروس در آستانه این بازی حساس گفت:" برای این بازی خیلی خوب آماده شده ایم.سرمربی ما آنچلوتی، ایتالیایی است و به خوبی یوونتوس را می شناسد. با او راه پیروز شدن بر این تیم را بلدیم و می توانیم به فینال برلین راه یابیم.
یوونتوس تیمی است که خوب دفاع می کند و در انتقال توپ از دفاع به حمله نیز تبحر دارد. این البته برای ما چیز عجیبی نیست و به بازی با چنین تیم هایی عادت داریم. امیدوارم با توجه به برتری هایی که داریم بتوانیم از این مرحله عبور کنیم."

کروس که فصل گذشته در لباس بایرن در همین مرحله مقابل رئال مادرید گلباران شد(5-0)، در ادامه افزود:" رئال حتی نسبت به فصل گذشته نیز تیم بهتری شده است. می دانیم که هیچ تیمی نتوانسته از عنوان قهرمانیش دفاع کند و این یک عامل انگیزشی برای ما محسوب می شود. هدف ما رسیدن به فینال است اما قدم به قدم باید پیش برویم.
حضور در این مرحله برای هر 4 تیم، یک موفقیت است.اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که بازی مقابل یوونتوس برای من فرقی با بازی های دیگر ندارد و مثل همیشه  خودم را برای یک چالش مهم دیگر آماده کرده ام."

دیدگاه‌ها