کد خبر : 1239702 | 21 اردیبهشت 1394 ساعت 17:07 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرف و حدیث درباره بازی برگشت پلی اف

علیرضا نظیف کار در آستانه برگشت پلی آف نگران اثرگذاری حرف و حدیث هایی است که برای مس کرمان ساخته اند.

حرف و حدیث درباره بازی برگشت پلی اف
به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق داماش که پس از مصدومیتش در روند صعودی مس نقش موثری داشته، می گوید:«اتهاماتی که به مس کرمان وارد می کنند، دو جنبه دارد. هم رفتاری غیراخلاقی است که بی توجه به زحمات یک باشگاه هر چه را می خواهند به زبان می آورند و هم غیرحرفه ای است چون باعث می شود که داوران بازی های ما با استرس ناشی از این تهمت ها سوت بزنند.»

نظیف کار سپس در این باره می گوید:«وقتی این همه حرفهای بیراه درباره مس مطرح می کنند، ناخودآگاه داوران حساس می شوند و شاید برای رهایی از شایعات به گونه ای داوری کنند که سوت ها به نفع مس زده نشود. می دانم که داورها شرافت حرفه ای شان هرگز اجازه نمی دهد که اینچنین قضاوت کنند اما کسانی که شایعه می سازند و اتهام می زنند دنبال همین نوع اثرگذاری ها در کار داوران هستند.»

نظیف کار از این حرف و حدیث ها درباره مس دلخور است:«دلخوری هم دارد. یک سال همه بازیکنان زحمت کشیده اند، یک سال کادر فنی روز و شب برای تیمش زحمت کشیده و یک سال باشگاه امکانات را برای موفقیت فراهم کرده و حالا به همین آسانی می خواهند همه زحمات یک مجموعه را با شایعه سازی کمرنگ کنند. این آیا جوانمردانه است؟ چرا در فوتبال ما همه می توانند بدون سند و مدرک اظهار نظر کنند. این رفتارها به نظر من حرفه ای نیست. تیم ما از بدترین شرایط خود را به پلی آف رساند و این محصول تلاش های جمعی در مس کرمان بود. اخلاقی نیست که با یک مشت شایعه این همه زحمت را کمرنگ جلوه دهند. حالا هم که با این شایعات می خواهند داوران بازی های ما را تحت تاثیر قرار دهند و برای آنها استرس به وجود آورند. امیدوارم در پلی آف تیمی که بیشتر زحمت کشیده و شایسته صعود است پیروز شود.»

نظیف کار درباره شرایط مس کرمان می گوید:«مس کرمان نشان داده که در روزهای سخت چقدر سختکوش و جدی است. تیم ما در نیم فصل اول شرایط بدی داشت اما خودش را به اینجا رساند. همین انگیزه و توانایی نشان می دهد که در پلی آف هم موفق خواهیم بود. امیدوارم تماشاگران کرمانی به آرزوی شان برسند و تیم ما دوباره به لیگ برتر برگردد.»

دیدگاه‌ها