کد خبر : 1240062 | 23 اردیبهشت 1394 ساعت 12:22 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

شماره فردوسی پور را نداشتم والا زنگ می زدم

بیرانوند:حق ندارند علیه نفت حرف بزنند

نفت‌ تهران که با پیروزی برابر صبای قم یک گام دیگر به قهرمانی لیگ‌ برتر نزدیک شد، منتظر روز جمعه است و اتفاقاتی که قرار است در تبریز رخ دهد.

بیرانوند:حق ندارند علیه نفت حرف بزنند
به گزارش "ورزش سه"، علی بیرانوند گلر ملی‌پوش نفت‌ تهران معتقد است تنها برتری تراکتورسازی نسبت به نفت یار دوازدهم تراکتوری هاست.

این بازی سرد را بردیم

خدا را شکر توانستیم صبای قم را شکست دهیم. البته بازی سردی بود و دو تیم موقعیت نداشتند ما هم بدشانسی آوردیم. در دو هفته اخیر دقیقا با دو تیمی بازی داشتیم که ماندنشان در لیگ قطعی شده، دو تیم صبا و پدیده که همه کار کردند تا ما را شکست دهند اما به 3 امتیاز این دو دیدار خیلی نیاز داشتیم تا به قهرمانی برسیم.

شماره عادل را داشتم به او زنگ می‌ زدم

من نمی‌ دانم چرا اینطور در مورد داور دیدار ما و صبا صحبت می‌ کنند. من اگر شماره تلفن عادل فردوسی پور را داشتم، به او زنگ می‌ زدم و می‌ گفتم چرا کارشناس داوری اینگونه در مورد صحنه های بازی ما صحبت می‌کند. خطا روی روزبه چشمی اصلا پنالتی نبود. اگر هم بخواهد تیمی معترض باشد آن تیم ماست چون تارتار طوری صحبت کرد که قصد داشت جو را به هم بریزد. ما الان در کورس قهرمانی هستیم و اینگونه صحبت کردن در مورد نفت بد است. من نمی‌ دانم چرا اینجوری شده!

همه چیز به نفع ما باشد

خدا را شکر ما یک تیم بی حاشیه و جوان هستیم و توکلمان به آن بالایی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌ خواهد بیافتد، رخ دهد اما فقط به نفع ما باشد.

بهترین مدافعان لیگ را نفت دارد

خدا را شکر خط دفاعی ما تا اینجای کار خوب کار کرده و ما جزو تیم هایی بودیم که گل های بسیار کمی دریافت کردیم. اصلا انتقادات وارده به خط دفاعمان را قبول ندارم. اگر روی تیم ما شناخت داشته باشند و بیایند واقعا آن را آنالیز کنند، متوجه می‌ شوند که ما بهترین دفاع لیگ را داریم. کسانی چون حمدی نژاد، پادوانی، سیامک کوروشی، حاج محمدی، لطفی در خط دفاع ما بازی می‌ کنند که هر کدام در نوع خود استثنا هستند و واقعا به نفت کمک کردند. امیدوارم روز جمعه نیز بچه ها مثل همیشه عمل کنند و نتیجه اش قهرمانی نفت شود.

تراکتور یار دوازدهم دارد ما نه

امسال یک سال خیلی سخت را گذراندیم اما باز هم سرمان بالاست چون هم به فینال جام‌حذفی رسیدیم، هم در آسیا صعود کردیم و در حال حاضر هم منتظر فینال لیگ و قهرمانی مان هستیم، بچه ها هم در یکی، دو سال خیلی کمک کردند ولی در سمت مقابل ما در فینال لیگ تراکتورسازی ای قرار دارد که تماشاچیانشان یار دوازدهم هستند. درست است که تماشاگران آنها دوست دارند تیمشان قهرمان شود اما ما هر وقت مقابل تیم پرتماشاگر قرار گرفتیم خوب کار کردیم.

دیدگاه‌ها