کد خبر : 1240140 | 23 اردیبهشت 1394 ساعت 17:34 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیعی:‌ نباید از موتومبا استفاده میکردند

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: یکی از مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده بود که بازیکن خارجی راه‌آهن نمی‌تواند بازی کند اما با وجود اینکه آنها از این مسئله خبر داشتند از او استفاده کردند.

شیعی:‌ نباید از موتومبا استفاده میکردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود شیعی در خصوص شکایت باشگاه پیکان از حضور غیرقانونی بازیکن خارجی راه آهن تصریح کرد: ما امروز جلسه‌ای را با اسدی و کفاشیان داشتیم و کسرایی هم توضیحاتی را در این زمینه داد و قرار شد کمیته انضباطی پیگیر این مسئله باشد. موتومبا جزو بازیکنان آزاد به حساب نمی آمده و پس از قرارداد با راه‌آهن هم حتی برای تیم ترکیه‌ای بازی کرده است. این موضوع در حالی است که مسئولان سازمان لیگ از این مسئله خبر داشته‌اند و حتی اعلام کرده‌اند که او نباید بازی کند. با این وجود مسئولان راه‌آهن از او استفاده کرده‌اند.

وی در خصوص اعتراض باشگاه پیکان به داوری یادآور شد: ما در خصوص تصمیمات تأثیرگذار داوران که در دیدارهای پیکان مؤثر بوده با اسدی و کفاشیان صحبت کردیم آنها قول دادند که همه تمهیدات لازم را در هفته‌های پایانی به کار گیرند. ما از اتفاقاتی که رخ داده ناراحت هستیم.ما شهرقدس را برای توسعه فوتبال و به وجود آوردن یک پایگاه اجتماعی برای نشاط آن منطقه ایجاد کردیم اما هم‌اکنون نگرانیم که در این زمینه اخلال به وجود آید. برنامه‌ریزی کرده بودیم تا تیم‌های پایه ما به کمک تیم بزرگسال بیایند اما وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد انگیزه بازیکنان کمتر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان تأکید کرد: ما بازیکنان را برای هفته پایانی کاملا آماده کرده‌ایم. البته می‌دانیم که دغدغه استقلال خوزستان هم کمتر از ما نیست. تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا حداقل به پلی‌آف راه یابیم. هر چند که مسائلی از جمله جذب بازیکنان در ابتدای فصل دست خودمان بوده و برخی موارد دیگر خواسته یا ناخواسته که بر روی موارد ناخواسته تأکید می‌کنم ما را اذیت کرد.مسائلی از جمله برنامه‌ریزی و بحث داوری که به ما فشار آورد البته در برخی موارد هم نتایج دست خودمان بود.

شیعی درمورد اینکه آیا امیدوار است سایر رقبا بازی جوانمردانه‌ای در هفته پایانی انجام دهند، گفت: ما می‌دانیم که همه سرمربیان و مربیان باشگاه‌ها فوتبال جوانمردانه را رعایت می‌کنند زیرا افراد کوچکی نیستند و بعید می‌دانم که اجازه بدهند کسی هم دست به چنین مواردی بزند. ما از طرف مدیران و مربیان نگرانی نداریم نگران این مسئله هستیم که نکند افراد معلوم‌الحالی به خاطر منافع خودشان نفوذ کنند و دست به کارهایی بزنند که خدای ناکرده فوتبال ما را زیر سوال ببرد امیدوارم که سال آینده شرایط بهتر از این شود و با مدیریت بهتری لیگ برگزار شود.

دیدگاه‌ها