کد خبر : 1240304 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 14:39 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون جلوی تیم های بدهکار را بگیرد

مکوندی: کمترین بودجه را داشتیم

بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد با وجود سقوط به لیگ دسته یک برای حریفان زنگ تفریح نبودند.

مکوندی: کمترین بودجه را داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، مکوندی پیش از بازی با ملوان در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

مسوولان به فکر باشند
خیلی خوشحالم که بعد از سال ها دوباره به انزلی آمدم و انزلی از شهرهایی که هم بازیکن، هم مربیان خیلی خوبی را به مملکت ارایه داده است.به هر حال شرایط در لیگ برتر به گونه ای پیش رفت که تیم ما در نهایت سقوط کرد و مسئولین استان باید به فکر آینده باشند. البته درباره تیم نفت مسجد سلیمان باید بگویم که ما در این فصل ارایه گر بازی خوب و جوانمردانه بوده و حداقل زنگ تفریح تیم های دیگر نبودیم.

متاسفم ملوان را در این جایگاه می بینم
برای فردا سعی کنیم با یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند هواداران را شاد کنیم و امیدوارم هرچه که پیش می آید به خیر و صلاح فوتبال مملکت باشد. از تیم ملوان بیشتر از اینها انتظار می رفت باید بهتر نتیجه می گرفت. ولی مطمئنا مشکلاتی داشته است که امیدوارم حل شود و مثل سال های قبل تیم خوبی باشد. متاسفم ملوان را در این جایگاه می بینم.

فدراسیون جلوی تیم های بدهکار را بگیرد
مکوندی درباره 20 تیمی شدن لیگ یک برای فصل آتی گفت:همه تیم های حاضر در لیگ یک مشکلات مالی دارند و هر تیم باید 19 بازی خارج از خانه انجام دهد.به نظرم با توجه به مشکلات مالی تیم ها در پایان لیگ دوام نمی آورند و فدراسیون باید جلوی تیم های بدهکار را بگیرد چون این تیم ها هر سال قرارداد می بندند و مبلغ کمی از بدهی خود را پرداخت می کنند ومقدار زیادی باقی می ماند.هر سال این بدهکاری ها زیاد می شود و در آینده لیگ ما را نابود خواهد کرد.

کمترین بودجه را داشتیم
تیم ما وابسته به وزارت نفت بود اما باز هم مشکل مالی داشتیم چون در ابتدای سال تیم را به بخش خصوصی دادند وقرار بود از طریق واسطه به تیم پول تزریق شود. اما اسپانسرهااین پول را ندادند و گرفتن پول ازطریق وزارت نفت مقدور نبود و ما به مشکل خوردیم و کمترین بودجه را در میان تیم های لیگ برتری داشتیم. با 10 میلیارد گفتند کار را شروع کنیم که این هم داده نشد.

ناگهانی به لیگ برتر آمدیم
ما خیلی بدهکاریم و مشکلات همچنان پابرجاست. از تیم انتظار لیگ برتری شدن را نداشتیم و هیچ برنامه ریزی برای آن نداشتیم و می توانم بگویم به طور ناگهانی وارد لیگ شدیم.هر چند آن تیم هایی که برنامه ریزی داشتند و با برنامه پیش می رفتند در لیگ خوب عمل نکردند و از ما بدتر بودند.

دیدگاه‌ها