کد خبر : 1241412 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 13:25 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته‌ای طلایی برای حمایت مالی ملوان

ایراندوست: کریمی بهترین گزینه برای ملوان است

نصرت ایراندوست مربی سابق ملوان معتقد است که فیروز کریمی با توجه به نتایجی که با ملوان کسب کرد و این تیم را در لیگ‌برتر نگه داشت، گزینه مناسبی برای هدایت در فصل آینده است.

ایراندوست: کریمی بهترین گزینه برای ملوان است
به گزارش "ورزش سه"، ایراندوست به خبرنگار ما گفت: یک هفته طلایی برای ملوان در پیش است که آقای محجوب قرار است با مسوولین شهری و استانی جلسه داشته باشد تا مشکلات مالی ملوان حل شود.

با حمایت هواداران دیدار فینال را بردیم

با توجه به شرایط جدول و ماندن ملوان در لیگ در بازی آخر من 95درصد احتمال می‌دادم که تیم به لیگ یک سقوط نکند و در بدترین شرایط ملوان باید در پلی‌آف حاضر می‌شد. دیدار آخر لیگ در انزلی با حمایت تماشاگران مواجه شد طوری که 7 موقعیت صددرصد گل داشتیم. در مقابل نفت‌مسجدسلیمان حتی یک موقعیت هم نداشت. ملوان با تمام وجود برای ماندن و بقا در لیگ آمده بود و توانست به این مهم دست پیدا کند.

محجوب می‌تواند کمک‌حال ملوان باشد

امیدوارم مسوولین برای سال آینده برنامه‌ریزی مشخصی انجام دهند. مالک باشگاه آقای محجوب در این هفته با مسوولین شهری و استانی جلساتی را دارد تا بتوانند علاوه بر حمایت فنی تیم مسائل مالی را هم حل کنند. قطعاً باتجربه‌ای که آقای محجوب در این فصل به دست آورده می‌تواند در لیگ بعد کمک‌حال ملوان باشد.

هواداران ملوان عامل اصلی بقای تیم در لیگ‌برتر

مردم انزلی الان از بقای تیم در لیگ خیلی خوشحال‌اند. دست آقای کریمی و کادرفنی درد نکند و هوادارانی که هرگز تیم را تنها نگذاشتند، ملوان با نفت‌تهران بازی داشت هواداران ما بیشتر بودند. با ذوب‌آهن بازی داشت بازهم ملوانی‌ها در اصفهان پرشور حاضر می‌شدند. با استقلال‌خوزستان بازی داشت، حضور انزلی چی ها به چشم می‌آمد. به عقیده من یکی از عوامل اصلی ماندن تیم همین حضور و حمایت هواداران بود.

کریمی گزینه مناسبی برای هدایت ملوان است
به عقیده من آقای کریمی با درایت و دانشی که دارد می‌تواند به ملوان کمک کند و باید از گزینه‌های اصلی مربیگری تیم در فصل آینده باشد. البته من کاره‌ای نیستم که بخواهم در این موردنظر دهم و مالک باشگاه و مسوولین و طرفدارها باید به بهترین گزینه رأی دهند، فقط من معتقدم هرکسی که روی کار می‌آید، به نفع ملوان باشد. آقای کریمی وقتی تیم را تحویل گرفت ملوان در قعر جدول بود اما او موفق شد با 21 امتیاز تیم را تحویل دهد که این هم آمار خوبی است.

دیدگاه‌ها