کد خبر : 1241703 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 15:43 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارلتو در مسیر جدایی از رئال ؟

برخورد سرد فلورنتینو پرز با کارلو آنچلوتی

روز گذشته اعضای کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان رئال مادرید، در مراسم تبلیغاتی شرکت مایکروسافت که یکی از اسپانسرهای اصلی این باشگاه است حضور به هم رساندند.

برخورد سرد فلورنتینو پرز با کارلو آنچلوتی
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل جاری بر خلاف فصل گذشته، نتوانست هیچ افتخاری کسب کند و در کسب قهرمانی لالیگا، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ ناکام ماند. مساله ای که آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید را با تردید مواجه ساخته است.

در حالیکه این سرمربی ایتالیایی، تا سال 2016 با رئال قرارداد دارد، زمزمه هایی مبنی بر برکناری او و آمدن یک مربی دیگر به رئال به گوش می رسد. این شایعات در حالی مطرح می شوند که اکثر بازیکنان رئال خواهان ادامه کار کارلتو هستند. کروس، مارسلو، راموس، مودریچ و رونالدو، حتی بصورت علنی و در رسانه ها این مساله را عنوان کرده اند.

روز گذشته در تالار افتخارات سانتیاگو برنابئو، فلورنتینو پرز، کادر فنی و بازیکنان رئال، برای شرکت در یک مراسم تبلیغاتی کنار یکدیگر جمع شدند. نکته ای که در این بین عجیب جلوه می کرد، دوری جستن پرز از آنچلوتی در طول این مراسم بود؛ بطوریکه در هنگام گرفتن عکس دسته جمعی، پرز حتی حاضر نشد به آنچلوتی نگاه کند و در هنگام دست دادن فرمالیته با سرمربی رئال، برخورد سرد دو طرف کاملا مشهود بود.

در رسانه های اسپانیا از این اتفاق به عنوان زنگ خطری جدی برای آنچلوتی یاد شده است. بسیاری بر این عقیده اند که پرز، تصمیم خود مبنی بر برکناری آنچلوتی از رئال را گرفته تا او که فصل گذشته، لادسیما را برای رئال به ارمغان آورده بود، تاوان سنگینی برای عدم کسب جام در فصل جاری بپردازد. از بنیتس، لوو و کلوپ، به عنوان گزینه های جانشینی آنچلوتی نام برده شده است.

دیدگاه‌ها