کد خبر : 1243868 | 10 خرداد 1394 ساعت 16:33 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری ارنستو والورده

مربی اتلتیک: مسی نبود،شانس قهرمانی داشتیم

مربی اتلتیک بیلبائو در نشست خبری پس از بازی فینال کوپا دل ری که به شکست 3-1 تیمش انجامید، بخاطر از دست رفتن قهرمانی ابراز تاسف کرد.

مربی اتلتیک: مسی نبود،شانس قهرمانی داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، این سومین بار متوالی بود که اتلتیک به فینال کوپا دل ری می رسید و از بد حادثه به بارسلونا برخورد می کرد.
والورده که از شکست تیمش ناراحت بود به خبرنگاران گفت:" جای تاسف است که تا این مرحله بالا می آییم و نمی توانیم شادی را به هوادارانمان هدیه کنیم. همیشه صحبت از این می شود که این بار طلسم بارسا را خواهیم شکست و معجزه ای اتفاق خواهد افتاد اما باز هم این بارسلونا است که پیروز شده و قهرمان می شود. بارسلونا این روزها در فرم خارق العاده ای قرار دارد.

با مسی شکل بازی این تیم تفاوت عمده ای پیدا می کند. شاید اگر مسی نبود شانس قهرمانی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم تا اینکه مسی به یکباره در زمین ظاهر شد و یک گل استثنایی زد. گل دومی که خوردیم، روی صعف در جاگیری مدافعان روی یک خط بود و دیگر نتوانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم.

مهار مثلث تهاجمی بارسلونا هم بسیار دشوار است. ما هر فصل بازیکنان خوبمان را از دست می دهیم و با این شرایط دشوار است که با تیم هایی نظیر بارسلونا رقابت کنیم. متاسفانه این بار هم معجزه ای برای اتلتیک رخ نداد."

دیدگاه‌ها