کد خبر : 1244032 | 11 خرداد 1394 ساعت 12:07 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلیان: از سال 88 مشکلات مالیاتی داریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از سال 88 مشکلات مالیاتی گریبان باشگاه سپاهان را گرفته اما شخصیت باشگاه سپاهان اجازه نمی‌دهد که این مسائل را رسانه‌ای کنیم.

خلیلیان: از سال 88 مشکلات مالیاتی داریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهرزاد خلیلیان درباره جلسه برگزار شده امروز اتحادیه فوتبال که مدیران عامل باشگاه لیگ برتری در آن حضور داشتند گفت: به هر حال ما می‌دانیم که در فوتبال مشکلاتی هست اما مشکلات باشگاه‌ها هم کم نیست و باید کمک شود تا رشد فوتبال متوقف نشود.

وی ادامه داد: مشکلات زیرساختی در باشگاههای ما وجود دارد شما الان ببینید از 16 تیم لیگ برتری چند تیم ورزشگاه اختصاصی دارند و روی پای خودشان ایستاده‌اند؟ اگر مسائل مالی باشگاه حل شود باشگاهها هم می‌توانند سازماندهی بهتری داشته باشند البته برخی باشگاه ‌ها از گذشته‌های دور به زیرساخت‌ها و آکادمی‌های خودشان متکی بودند و از داشته‌های خودشان استفاده می‌کردند اما هرچند برخی باشگاهها هم هستند که با اینکه زیرساخت دارند اما باز می‌خواهند از اندوخته‌های دیگران استفاده کنند و باید قانونی در این باره گذاشت که هر تیمی که تیم پایه نداشت به لیگ برتر نیاید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا قدمی برای این مسئله برداشته شده یا نه اظهار داشت: کار از نامه و صحبت گذشته و حتی بارها در این مورد قهر و آشتی کردیم!

خلیلیان در مورد اینکه آیا سپاهان در سال آینده برای قهرمانی در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا وارد این مسابقات می‌شود اظهار داشت: صحبت از قهرمانی آسیا نکنید چرا که همه تیم‌ها دوست دارند در این مسابقات قهرمان شوند شما الان نفت تهران را ببینید که از ما بهتر است و با هزینه کمتر نسبت به ما پیشرفت خوبی داشته است البته باشگاه نفت فقط فوتبال دارد اما ما در رشته‌های دیگر مثل هندبال، دوچرخه سواری و .. هم فعالیت می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا برنامه‌های سپاهان برای لیگ برتر پانزدهم آغاز شده یا نه اظهار داشت: امیدوارم با حسین فرکی کار را زودتر شروع کنیم و امیدوارم که او زودتر لیست بدهد تا بتوانیم بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم البته مشکلات مالی و مالیاتی گریبان ما را هم گرفته اما چیزی در این باره نگفته‌ایم و این مسئله از سال 88 برای ما وجود داشت اما شخصیت سپاهان اجازه نمی‌داد این مسئله را رسانه‌ای کنیم اما به هر حال در فوتبال حرفه‌ای پول حرف اول را می‌زند.

خلیلیان درباره قوانین جدید فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: باید آئین نامه جدید طراحی شود، آن را بخوانیم و سپس درباره‌اش حرف بزنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره اینکه فرکی چه زمانی لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد سپاهان را اعلام می‌کند گفت: قرار است او امروز به ما لیست بدهد چرا که تازه دیروز در این باره جلسه داشتیم.

دیدگاه‌ها