کد خبر : 1244811 | 16 خرداد 1394 ساعت 08:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی:

موفقیت سپاهان بخاطر مدیریت منسجم است

بازیکن سپاهان گفت: سپاهان از ابتدای لیگ چهاردهم جزو مدعیان است و در پایان به قهرمانی رسید و دلیل موفقیت‌های این تیم مدیریت منسجم باشگاه است.

موفقیت سپاهان بخاطر مدیریت منسجم است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، عبدالله کرمی اظهار داشت: با تیم سپاهان قرار داد 2 ساله دارم که یکسال آن گذشت و سال دوم آن به صورت توافقی است که اگر با این باشگاه به توافق نرسیدم پیشنهادهای دیگری نیز دارم که در صورت به توافق نرسیدن با این تیم به گزینه های دیگر فکر خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دلیل موفقیت تیم سپاهان چیست، عنوان کرد: سپاهان در همان ابتدای لیگ برتر جزو مدعیان قهرمانی در لیگ بوده دلیل این هم نیز مشخص است چرا که این تیم از نظر مدیریتی به خوبی و با برنامه ریزی مشخص اداره می‌شود.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان درباره دانش فنی حسین فرکی، تصریح کرد: فرکی از نظر دانش فنی جزو مربیان تراز اول ایران به شمار می‌رود وهمچنین یک الگوی اخلاقی برای فوتبال کشورمان محسوب می‌شود که خود من درس‌های زیادی از وی یاد گرفتم.

کرمی درباره تفاوت فوتبال اصفهان با خوزستان گفت: این 2 استان از نظر فنی نزدیک به هم هستند هر چند که خوزستان قطب فوتبال کشور است اما فوتبال اصفهان مدیریت شده است وبه نظر من هر 2 استان پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشتند.

وی درباره دخالت‌های کی‌روش در برنامه ریزی فدراسیون فوتبال بیان کرد: کی‌روش سرمربی تیم ملی است و به خاطر هرچه منسجم تر کردن تیم ملی بر نامه ریزی هایی را انجام می‌دهد.

کرمی در پاسخ به این پرسش که آیا کی روش برای تیم ملی مفید بوده است، اظهار داشت: این موضوع را باید کارشناسان نظر بدهند چرا که اگر من بگویم، دلیلش را دعوت نشدن به تیم ملی بیان می‌کنند اما در نهایت با کی‌روش نتایج خوبی نگرفتیم و سلیقه‌ای نیز عمل می‌کند.

دیدگاه‌ها