کد خبر : 1245309 | 18 خرداد 1394 ساعت 12:41 | 129.7K بازدید | 8 دیدگاه

کنایه پیکه به رئال و رونالدو در جشن قهرمانی

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در جشن قهرمانی این تیم، با کنایه ای به رئال مادرید و رونالدو، دلیل قهرمانی تیمش را افت رئال پس از ماجرای جشن تولد رونالدو دانست.

کنایه پیکه به رئال و رونالدو در جشن قهرمانی
به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 4-0 رئال مقابل اتلتیکومادرید، رونالدو جشن تولدش را برگزار کرد که در آن کوین رولدن، خواننده کلمبیایی حضور داشت. این جشن تولد با توجه به شکست مقابل اتلتیکو، با واکنش تند هواداران روبرو شد و حالا پیکه نیز این موضوع را دلیل افت رئال و قدرت گرفتن بارسا اعلام کرد.

او گفت:" همه چیز با کوین رولدن شروع شد."

پیکه سپس درباره قهرمانی در چمپیونزلیگ گفت:" از کسب این جام، بیش از هر جام دیگری لذت بردم. این چهارمین قهرمانی من است، 3 جام با بارسلونا و 1 جام با منچستریونایتد کسب کردم. شاید برای این از کسب آن بیش از دیگر جام ها خوشحال شدم که مدت‌ها بود آن را کسب نکرده بودیم و می‌خواستیم قهرمان شویم. به پیروزی و قهرمانی عادت کرده ایم و وقتی 3 یا 4 سال موفق به قهرمانی نشوید، از کسب آن بیش از هر چیزی لذت می‌برید. وقتی جوان هستید، آرزوی خیلی چیزها را در سر دارید و می‌خواهید آن را با باشگاه به اشتراک بگذارید ولی من هیچوقت آروزی چنین چیزی در ذهنم خطور نمی‌کردم. ما اولین باشگاهی هستیم که دوبار سه گانه کسب می‌کنیم. یک نسل طلایی که می‌تواند بازهم جام بدست آورد."

دیدگاه‌ها