کد خبر : 1245550 | 19 خرداد 1394 ساعت 15:47 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب پناه:

صحبتی درباره مدیرعاملی استقلال نداشته‌ام

رئیس هیات مدیره پیشین استقلال ضمن تاکید بر اینکه کسی در مورد مدیرعامل شدن در استقلال با وی مذاکره نکرده است گفت: کار مدیر عامل باشگاه استقلال هر روز سخت‌تر می‌شود.

صحبتی درباره مدیرعاملی استقلال نداشته‌ام
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، کامران صاحب‌پناه در مورد اتفاقات اخیر این باشگاه گفت: من واقعا هیچ اطلاعی از تصمیم‌های وزارت ورزش و دیگر عزیزان ندارم و خودم هم در این زمینه مثل هواداران منتظر اعلام تصمیم‌های نهایی هستم.

وی افزود: طی روزهای اخیر چند بار اسامی هیات مدیره به صورت تایید نشده به گوش رسید که من واقعا نمی توانم آنها را تایید یا تکذیب کنم. اما امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به صلاح استقلالی باشد که این روزها زمان را از دست می‌دهد.

صاحب پناه تاکید کرد: نمی دانم چرا برای برخی این پست‌ها اینقدر مهم است. خود من به محض اینکه بحث ریاست هیات مدیره آقای نجف نژاد پیش آمد آن را پذیرفتم و کنار رفتم. البته واقعا سفر هم باید می‌رفتم اما دلبستگی به این پست نداشتم و همانطور که آن روزها تلاشی برای آن نکردم امروز هم نمی توانم چنین کنم.

وی در مورد شایعه مدیرعاملی‌اش در استقلال گفت: در این رابطه با من هنوز صحبتی نشده است. من چه در تیم تام، چه در والیبال پیکان و چه در تیم فوتبال آن، مقام های جهانی زیادی آورده ام اما اگر این تصمیم دیر شود، هیچ مدیری نمی تواند کار زیادی انجام دهد و آخر فصل هم هواداران کمتر به یاد می‌آورند که چه اتفاقاتی بر این تیم گذشته است.

صاحب پناه افزود: البته تازه تکلیف استقلال از منظر مدیریتی و مالکیتی تا حدودی مشخص شده اما واقعیت این است که کم کم دیر می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه رئیس خصوصی سازی اعلام کرده که نمی توان بیش از یک سال استقلال را اجاره داد گفت: ایشان رئیس خصوصی سازی هستند و حتما اسناد و قوانینی برای این مسئله دارند که باید در نظر گرفته شود اما من نظری در این رابطه ندارم.

دیدگاه‌ها