کد خبر : 1246127 | 22 خرداد 1394 ساعت 17:15 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نامه ای خطاب به هواداران دورتموند

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم

نشریه بیلد روز گذشته گزارش داد که گوندوگان برای تمدید قرارداد با دورتموند، از این باشگاه طلب حقوق 10 میلیونی کرده است.

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ترک تبار که تا ژوئن 2016 با دورتموند قرارداد دارد، مورد توجه دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا قرار دارد.
او در واکنش به شایعات اخیر در صفحه فیسبوک خود نوشت :" بطور طبیعی من به گزارشات رسانه ها واکنش نشان نمی دهم، بخصوص در صفحه فیسبوکم اما می خواهم اینجا در مورد برخی مسائل شفاف سازی کنم. در هفته های اخیر من هم مثل شما بارها و بارها خبر توافقم با باشگاه های مختلف و حتی امضای قرارداد با آنها را خوانده ام. اینکه حتی قرار است تست پزشکی هم برای نهایی کردن قراردادم بدهم. در ابتدا به این اخبار می خندم اما اخباری هم در مورد تقاضاهای مالی بالای من منتشر شده است که باید جوابی به آنها بدهم.اخباری که تصویر بدی از من ارائه می دهند.

باید بگویم که فصل نقل و انتقالات از 30 ژوئن شروع خواهند شد و قبل از آن به سختی نقل و انتقالی صورت می گیرد.با این وجود، شایعه پشت شایعه در مورد تقاضاهای مالی بالای من از دورتموند منتشر می شود.
برخی فراموش کرده اند که من هنوز یک سال دیگر با دورتموند قرارداد دارم.
مهمترین مساله برای من این است که بدانید من در جستجوی تاکتیک های عجیب برای امضای قرارداد نیستم.من یک بازیکن پولکی نیستم.به زودی تصمیم نهایی خودم را می گیرم اما پیش از آن تمرکزم روی بازی مهم آلمان در مقدماتی یورو 2016 است.پس از آن، تصمیم نهایی خودم را به اطلاع همه خواهم رساند."

 

دیدگاه‌ها