کد خبر : 1247094 | 27 خرداد 1394 ساعت 15:26 | 30.1K بازدید | 4 دیدگاه

شاید یک دقیقه بعد اتفاق دیگری بیافتد

نژادفلاح: تا همین لحظه گفته اند محکم ادامه بده

محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس از جلسه هیات مدیره بیرون آمد و مقابل خبرنگاران ایستاد.

نژادفلاح: تا همین لحظه گفته اند محکم ادامه بده
به گزارش "ورزش سه"، نژادفلاح که بیرون آمدنش از جلسه عجیب بود گفت بابت یک قرار قبلی از جلسه بیرون می‌ رود.

او گفت: جلسه هیات مدیره بود. بنده یک گزارش فنی و مالی دادم در مورد روزهایی که در پرسپولیس بودم. آقای سجادی به من گفتند، محکم ادامه بده. من تااینجای جلسه بودم اما کاری داشتم که بروم به آن برسم. تا اینجای جلسه به من گفتند باشم اما بعدش را نمی‌ دانم.

خبرنگار ورزش سه از او درباره اظهارنظرش درباره هیات مدیره پرسپولیس پرسید که او گفت: یک خبرنگار از من پرسید آیا این هیات مدیره با آقای سیاسی نسبتی دارند که من جواب دادم آدم ها چندوجهی هستند و شاید بعضی از آدم ها با آقای سیاسی دوست هستند اما می‌ توانند طور دیگری هم عمل کنند.آقای طاهری مدیراجرایی باشگاه بوده و کاری که من می‌ کنم را انجام می‌ داده. بقیه اعضا هم درگیر حوزه پرسپولیس بودند و در افت و خیزهای پرسپولیس بی نقش نبودند. البته نمی‌ شود گفت که ایشان عامل این افت و خیز بوده اند که به هر حال بخشی از این موضوع به بازداشت یکی از این اعضا ربط دارد.

وی درباره اعضای هیات مدیره هم گفت: باید به این تغییر و تحول خوشبین و امیدوار باشیم و امیدوارم دوستان بتوانند آینده بهتری را برای پرسپولیس رقم بزنند. خود بنده هم به اندازه نوک سوزن ماندن خوشحالم نمی‌ کند و رفتن هم ناراحتم نمی‌ کند. بودم کمک می‌ کنم، نبودم هم به عنوان یک هوادار کمک می‌ کنم.

سوال دیگر خبرنگاران از نژادفلاح درباره رابطه اش با حسین عبدی و اظهارنظر مربی سابق پرسپولیس درباره وی بود که او جواب داد: یک جمله منتسب به آقای عبدی بود که نمی‌ دانم منظورشان من بودم یا نه. به هر حال من با ایشان هرگز درگیری نداشتم الان هم همدیگر را دیدیم و من به ایشان تبریک گفتم.

دیدگاه‌ها