کد خبر : 1251427 | 20 تیر 1394 ساعت 12:09 | 165.1K بازدید | 11 دیدگاه

طالب‌لو می ماند و لک می‌آید

حامد لک دروزاه بان سابق تراکتورسازی مورد دعوت قرار گرفته و برانکو از او خواسته تا در پرسپولیس حضور یابد. در صورت رخ دادن این اتفاق وحید طالب لو از فهرست پرسپولیس بیرون خواهد آمد و این دروزاه بان در استقلال به کار ادامه خواهد داد.

طالب‌لو می ماند و لک می‌آید
به گزارش "ورزش سه"، قبل از این گلر هایی بزرگ در هر 2 تیم حاضر بوده اند که منصوررشیدی و عابدزاده مهم ترین بوده اند؛ اتفاقی که امسال رخ نخواهد داد.

اولین انتقال بین آبی وقرمز در بین گلر ها در سال 50 آغاز شد.

1 منصوررشیدی:بازیکن سابق تیم شاهین مسجد سلیمان در سال 49 به دعوت پرسپولیس که هنوز 3 سال بعد از انحلال شاهین خود را وامدارش میدانسته وتمام شاهینی ها را در ایران پرسپولیسی میدانست به تهران آمد .رشیدی حتی در دربی مهر 49 برای پرسپولیس جلوی استقلال ایستاد اما حضور گلر های بزرگی مثل مودت،طاووسی ،اصلی وعسگرخانی باعث شد تا او به تاج برود وعمری رقیب سرخپوشان شود.

2 ناصر حجازی:حجازی در سال 54 از تاج جدا شد وبه تیم شهباز رفت که همان شاهین بود وبه علت ممنوعیت استفاده از نام شاهین با نام شهباز به میدان میرفت .به عبارتی یک تاجی قدیمی در حال همکاری با تیمی بود که شبه پرسپولیسی بود.بنا بر این این که در سال 59 قبل از برگشت حجازی به تاج که حالا استقلال شده بود ،جواب دادن به دعوت پرسپولیس برای یک حضور کمکی در این تیم عجیب نبودوحجازی در بازی دوستانه پرسپولیس برابر زندان قزل حصار پیراهن پرسپولیس را به تن کرد.

3 کوروش شهبازی فر:در سالهای 59 و60 یک گلر جوان برای پرسپولیس بود.او در سال 65 به استقلال رفت وسال 66 از این تیم جدا شد.با این حال در سال 75 ودر پایان عمر فوتبالش یک دوره کوتاه در تیم پرسپولیس به بازی پرداخت.

4 سعید عزیزیان:گلر جوانان پرسپولیس در سالهای 61 تا 64 بعد از پایان خدمت سربازی وقتی دید پرسپولیس هنوز درون دروازه خود،سلطانی وقلیچ را دارد به تهرانجوان پیوست وبه علت درخشش در این تیم مورد توجه استقلالی ها واقع شد اما این حضور رگ غیرت رقیب را جنباند واو در سال 69 به

5 احمد رضا عابدزاده:گلر تیم تام اصفهان در بها ر سال 69 به استقلال پیوست و3 سال خوب را در این تیم سپری کرد.عابدزاده در سال 72 به سپاهان رفت اما مصدوم شد وسال 73 فوتبال خود را در تیم پرسپولیس ادامه داد واسطوره این تیم شد.

6 محمد محمدی:گلر پرسپولیس که از سال 81 تا سال 84 در این تیم بازی کرد ودر سال 87 به استقلال آمد و3 فصل هم برای این تیم بازی کرد ودر هر 2 تیم بازی در دربی پایتخت را هم تجربه کرد.

دیدگاه‌ها