کد خبر : 1251931 | 22 تیر 1394 ساعت 17:43 | 46.5K بازدید | 1 دیدگاه

غریبی: صادقیان اعجوبه فوتبال ماست

هافبک پدیده مشهد در فصل گذشته امسال نیز در این تیم به کار خود ادامه می‌ دهد.

غریبی: صادقیان اعجوبه فوتبال ماست
به گزارش "ورزش سه"، میلاد غریبی در همین رابطه گفت: چند روزی است داریم زیر نظر مربی جدید تمرین می‌کنیم. آقای مرزبان رفت و به جای او آقای مهاجری آمد، انشاالله که خیر است.

او در مورد جدایی مرزبان ادامه داد: به هر حال سال خوبی را با آقای مرزبان پشت سر گذاشتیم. او شخصیت و پرستیژ فوق العاده ای دارد و کار کردن با این مربی لذتبخش است. کاری به نظر بقیه ندارم اما من که لذت خاصی از کار کردن با مرزبان بردم. او کسی هست که همیشه با دلش کار و تمرین می‌ کند. امسال قسمت نبود با هم باشیم انشاالله آقای مرزبان بتواند به تیم پیکان کمک کند.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا تصمیم گرفت امسال نیز در پدیده بماند، پاسخ داد: من در ابتدا با صحبت های مرزبان به این تیم آمدم اما از تراکتورسازی و نفت‌تهران پیشنهاد داشتم. جا دارد از علی آقا منصوریان بابت لطفش به من نهایت تشکر را کنم. از او عذرخواهی می‌ کنم که نشد امسال در خدمتش باشم. دل کندن از مشهد بسیار برایم سخت بود. درست است که پارسال به یکسری از مشکلات برخوردیم اما آقای وطنخواه به ما دلگرمی دادند و با حرف هایی که زدند به ما اطمینان دادند.

هنگامی که از غریبی سوال شد چرا در سال های اخیر تیم های زیادی عوض کرده است گفت: یک مدت زیاد تیم عوض کردم. اول پرسپولیس بودم بعد به ذوب‌آهن رفتم، از ذوب‌آهن به پدیده مشهد آمدم. کلا در 22 سالگی 5 تیم عوض کردم. خواست خدا و قسمت من بود، دوست نداشتم زیاد جابجا شوم اما چیزی بود که پیش آمد اما همه چیز به خود بازیکن برمی گردد. من برای شما پیام صادقیان را مثال می‌ زنم که در فوتبال ما عجوبه ای برای خودش هست چون پیام مثل رفیق و داداشم هست او را مثال زدم. نباید الان که او کمی دچار مشکل شده تنهایش گذاشت و فقط آن موقع که در اوج بود هوایش را داشت. به هر حال شرایط فوتبال بازی کردن در ایران خاص است و فوتبالیست های ایرانی هم احساساتی هستند و همه این ها را باید در نظر گرفت.

وی در پایان افزود: پدیده مشهد نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشته و بازیکنان قابلی همچون یوسفی، نقی زاده، مرادمند و بادامکی که به هر حال کاپیتان تیم ما هست جذب کرده ایم. انشااله زیرنظر آقای مهاجری که مربی بسیار خوبی هست، بتوانیم شاهد یک پدیده قدرتمند باشیم. انشاالله که من هم بتوانم برای تیمم مثمرثمر عمل کنم.

دیدگاه‌ها