کد خبر : 1252097 | 23 تیر 1394 ساعت 11:03 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرداخت بودجه کمیته ملی المپیک تا پایان تیرماه

کمیته ملی المپیک که طی دو سه ماه گذشته دریافتی قابل توجهی از اعتبارات سال 94 خود نداشته طی یک هفته آینده و تا پایان تیرماه بخشی از اعتبارات مالی خود را دریافت می‎کند.

پرداخت بودجه کمیته ملی المپیک تا پایان تیرماه
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، ۵۴/۵ میلیارد تومان بودجه مصوب ابلاغی کمیته ملی المپیک برای امسال است. این کمیته فروردین‎ماه حدود ۷ تا ۸ درصد از بودجه مصوب ابلاغی را دریافت کرد و با استفاده از آن علاوه بر رسیدگی به امور جاری، اندک پرداختی هم به تماتم فدراسیون‌ها البته با مبالغ متفاوت داشت.

اما این اولین و آخرین مرحله پرداخت بودجه کمیته ملی المپیک در سال جاری بود. این کمیته طی دو سه ماه گذشته با وجود پیگیری‌های بسیار هیچ تخصیص دیگری از سازمان بودجه وبرنامه‌ریزی نداشت و همین مسئله اوضاع مالی کمیته را نابسامان کرده بود هرچند به نظر می‌رسد با پرداختی جدیدی که برای کمیته ملی المپیک در راه است، این اوضاع تا حدی سر و سامان پیدا خواهد کرد.

در پاسخ به پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توسط مسئولان کمیته ملی المپیک و برای تسریع تخصیص بودجه این کمیته، گفته شده که طی یک هفته آینده و تا پایان تیرماه بخشی از بودجه سال ۹۴ کمیته ملی المپیک در اختیار این کمیته قرار خواهد گرفت. طبیعی است که مسئولان کمیته ملی المپیک از بخش اعظم این بودجه برای شارژ مالی فدراسیون‌ها - به نسبت بوذجه مصوب برای هر یک از آنها - استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها