کد خبر : 1253185 | 29 تیر 1394 ساعت 08:20 | 37K بازدید | 6 دیدگاه

انتقاد شدید از سرمربی فوتبال ساحلی

در پی ناکامی ایران در مسیر صعود به نیمه نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی سیاست فدراسیون فوتبال به ادامه کار با مارکو اوکتاویوی برزیلی است.

انتقاد شدید از سرمربی فوتبال ساحلی
به گزارش "ورزش سه"، این مربی که عملکرد امسالش انتقاداتی را برانگیخته مخالفان سرسختی در ایران دارد که یکی از آنها کریم مقدم خبرنگار سابق و سرمربی فعلی فوتبال ساحلی لبنان است که در رقابت های آسیایی بعد از ایران چهارم شد. مقدم که به نوعی پایه گذار فوتبال ساحلی در ایران محسوب می شود، در این باره می گوید: وقتی قهرمانی در تورنمنت بین قاره ایی در سال 2013 را یکسال بعد با عنوان چهارمی عوض کردیم و اولی آسیا در انتخابی جام جهانی 2013 را با سومی در سال 2015 به پایان رساندیم مشخص بود افت فاحشی گریبانگیر تیم ملی فوتبال ساحلی شده و باید منتظر عواقب اشتباهات واضح کادر فنی در جام جهانی 2015 نیز بود.

او در ادامه می گوید: آقایان که در باد صعود شانسی به جمع 8 تیم برتر جام جهانی دوره قبل ،خواب بودند با دادن وعده و وعید، قرارداد دلاری چشمگیر خود را 2 سال دیگر تمدید کردند و قول دادند با عملکرد خود در جام جهانی 2015 دنیا را شگفت زده خواهند کرد! اما مسابقات این دوره را برابر اسپانیا آغاز کردیم،اسپانیا بین 8 تیم اروپایی در باکو،پنجم شده و در بدترین شرایط خود به سر میبرد، به برزیلی باختیم که 2 دوره است به فینال نمیزسد و در کشورش این ورزش از چشم افتاده است و برابر مکزیکی 3-2 بردیم که ضعیف ترین تیم این مسابقات بود.

این مربی شاغل در لبنان در صفحه فیسبوکش هم متن تندی را علیه سرمربی ساحلی منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها