کد خبر : 1254055 | 01 مرداد 1394 ساعت 11:54 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال اهواز برای بقا می‌جنگد

تیم با قدمت و مردمی استقلال اهواز پس از پنج سال به لیگ برتر بازگشته اما آنقدر دیر که زمان چندانی برای آماده‌سازی در اختیار نداشته است. عبدالرحیم ناطقی مدیر عامل جدید باشگاه استقلال اهواز از تلاش شبانه روزی تیم برای جبران عقب‌ماندگی ها می‌گوید.

استقلال اهواز برای بقا می‌جنگد
ناطقی که به تازگی و پس از آرام گرفتن جنجال مالکیت تیم بین جهانداری و شفیع زاده‌ها و ملکی سرانجام به عنوان مدیر عامل باشگاه معرفی شده است ابراز امیدواری کرد که این تیم با قدمت و پرطرفدار در لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرحیم ناطقی مدیر عامل جدید باشگاه استقلال اهواز در این باره می‌گوید: ما بسیار خوشحالیم که استقلال اهواز بالاخره توانست دوباره به لیگ برتر بپیوندد؛ این تیم یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور است که از سال 1327 تاکنون در تمامی دوره های لیگ قبل و بعد از انقلاب حضور داشته است، از لیگ تخت جمشید تا لیگ برتر خلیج فارس. استقلال اهواز پنج سال دچار ضعف ها و کاستی ها و مشکلات متعدد بود که با پیگیری های ملکی و توجه های ویژه او به ورزش و خصوصا استان خوزستان، توانستیم بار دیگر این تیم ریشه‌دار را به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

ناطقی در رابطه با میزان آمادگی تیم و کادرفنی برای آغاز لیگ پانزدهم گفت: ما دقیقه نود به جمع تیم های لیگ برتر اضافه شدیم ، درست زمانی که تمام باشگاه ها خریدهایشان را کرده بودند و اردوهای تدرکاتی برگزار میکردند؛ مدتی درگیر انتقال سهیمه لیگ برتر بودیم و پس از آن تازه بحث هیئت مدیره و سهام و مالکیت تیم درگرفت. زمانی وارد مرحله جذب بازیکن شدیم که تقریبا خرید و فروش ها تمام شده بود و امکان کمتری برای انتخاب در اختیار داشتیم ؛ با این حال تمام تلاش ما بر این خواهد بود که باشگاه در لیگ باقی بماند تا بتوانیم سال بعد قدرتمند ظاهر شویم . ما به بختیاری زاده به عنوان یک مربی ارزشمند اعتماد کامل داریم؛ تمام تیم از طلوع آفتاب تا نیمه شب تلاش می کنند به حداکثر آمادگی در زمان باقی مانده دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال اهواز در جریان بدهی باشگاه‌ها و الزام به پرداخت نیمی از آن تا پیش از شروع لیگ گفت: باشگاه استقلال اهواز یکی از یازده باشگاه بدهکار مطرح شده در کمیته انضباطی است، منتهی بدهی های ما مربوط به هیئت مدیره سابق است و مسئولیتش به عهده آنهاست.

مدیرعامل این باشگاه در خصوص حضور دو تیم استقلال خوزستان و استقلال اهواز در یک شهر نیز گفت: نام استقلال در خون مردم اهواز است آنقدر که حتی در تمرینات تیم هم ،حضور تماشاچیان چشمگیر است. این دو تیم طرفداران خود را دارند و شاید بزرگترین تفاوتشان با هم این باشد که استقلال خوزستان تیمی دولتی و شرکتی است و باشگاه استقلال اهواز با مالکیت خصوصی اداره می شود.

دیدگاه‌ها