کد خبر : 1254556 | 03 مرداد 1394 ساعت 15:51 | 69.4K بازدید | 4 دیدگاه

نه پول می دهند و نه رضایتنامه

سیاست استقلال در قبال بیک زاده و صادقی

در فاصله دو روز مانده به پایان فصل نقل و انتقالات هنوز باشگاه استقلال رضایتنامه دو بازیکن قدیمی خود امیرحسین صادقی و هاشم بیک زاده را صادر نکرده است.

سیاست استقلال در قبال بیک زاده و صادقی
به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی سال ها تجربه بازی در استقلال را دارد و کاپیتان این تیم محسوب می شود که در پایان فصل از سوی باشگاه در لیست مازاد قرار گرفت. صادقی که تجربه حضور در دو جام جهانی را دارد هنوز بلاتکلیف است و با تیم جدیدش قرارداد امضا نکرده است.

هاشم بیگ زاده که سابقه بالایی در استقلال دارد و ملی پوش محسوب می شود با توجه به شرایط باشگاه استقلال نتوانسته به پیشنهادهایش جواب مثبت بدهد.

باشگاه استقلال بعد از حضور پرویز مظلومی در این باشگاه اعلام این دو بازیکن باتجربه در لیست مازاد قرار دارند و نامه ای به این دو بازیکن داد اما این دو بازیکن نامه را امضا نکردند.

صادقی و بیگ زاده دنبل دریافت طلب شان از استقلال بودند و هستند و در همین رابطه سبک دست به آنها قول داد دوشنبه هفته گذشته طلب آنها را بدهند اما این اتفاق نیفتاد و آنها هنوز پولشان را نگرفتند.

از سوی دیگر باشگاه اعلام کرد در صورتی رضایت صادقی و بیگ زاده را برای صبا صادر می کنند که انها پول رضایتنامه شان را پرداخت کنند. اما این پیشنهاد در حالیکه صادقی و بیگ زاده هنوز طلب شان را از استقلال دریافت نکرده اند، منطقی نیست و باشگاه استقلال با این پیشنهاد رفتار حرفه ای با دو بازیکنی که از قدیمی های این تیم محسوب می شوند، نداشته است.

در این مدت به همین خاطر صادقی و بیگ زاده نتوانستند با تیم جدیدشان قرارداد امضا کنند و در حال حاضر هم علی دایی سرمربی صبا منتظر است تا این بازیکنان در فاصله چند روز تا شروع لیگ قرارداد آنها با این باشگاه امضا شود.

چنین رفتارهایی در فوتبال مسبوق به سابقه است و باشگاهها به محض پایان دوره فعالیت بازیکنانشان از پرداخت مطالبات و حق الزحمه سرباز می زند. باشگاه استقلال نه تنها طلب فصل قبل این بازیکنان را پرداخت نکرده بلکه برای صدور رضایتنامه هم پول درخواست کرده است. نکته جالب اینکه باشگاه خودش اعلام کرده نیازی به این بازیکنان ندارد...

دیدگاه‌ها