کد خبر : 1254737 | 04 مرداد 1394 ساعت 08:35 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مجبوریم تحمل کنیم

نفرزاده: شرایط تمرینی تیم خوب نیست

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: به شکل ایده‌آل نمی‌توانیم تمرین کنیم و مجبور هستیم سختی‌ها را تحمل کرده و ساعت‌های تمرین را تغییر دهیم.

نفرزاده: شرایط تمرینی تیم خوب نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس فرهاد نفرزاده، درخصوص شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران اظهار داشت: شرایط خوب است و ما هشتمین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه ما هم‌اکنون در مجموعه ورزشی آزادی تمرین می‌کنیم، گفت: در زمان‌هایی که تیم زیر 23 سال، تیم ب و تیم اصلی استراحت دارند تمرین می‌کنیم. به شکل ایده‌آل نمی‌توانیم تمرین کنیم و مجبور هستیم ساعت‌های تمرین را تغییر دهیم. برای مثال صبح‌ها ساعت 7:30 تمرین را شروع می‌کنیم تا تداخلی ایجاد نشود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: چون موضوع خوابگاه ملی‌پوشان هم مطرح بود نمی‌توانستیم در سالن نیرو‌های مسلح تمرین کنیم. تیم ما از تمرینات تکنیکی عبور کرده است و در مرحله امادگی تاکتیکی است و به همین دلیل به سالنی با کفپوش استاندارد نیاز داریم. پس با این شرایط مجبور هستیم با شرایط بسازیم تا بازیکنی مصدوم نشود.

نفرزاده درخصوص حضورش در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: با چند تیم مذاکره شفاهی کرده‌ام و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. نماینده شیراز یکی از گزینه‌ها است، اما هنوز هیچ کدام از گزینه‌ها جدی نیست. بحث تیمداری وزارت دفاع هم تا روز سه‌شنبه مشخص می‌شود. اولویت‌های کاری‌ام برای سال آینده به ترتیب سایپا، وزارت دفاع و مهرپارس فارس است.

وی درپاسخ به این سوال که به هر تیمی که بروید، بازیکنان تیم ملی جوانان را با خود به آنجا می‌برید یا خیر، عنوان کرد: این موارد بستگی به بودجه باشگاه مورد نظر دارد. هرچه شرایط بودجه بهتر باشد ما می‌توانیم بازیکنان بهتری را جذب کنیم و اگر بودجه در سطح متوسط باشد مجبوریم با بازیکنان جوان‌تر قرارداد ببندیم.


دیدگاه‌ها