کد خبر : 1254748 | 04 مرداد 1394 ساعت 09:34 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود محدودیت‌ها و مشکلات برای موفقیت جودو تلاش کردم

رستگار: در صورت نیاز خالصانه کمک خواهم کرد

رئیس فدراسیون جودو پس از استعفا گفت: در طول مدت حضور در فدراسیون جودو برای موفقیت این رشته تلاش های زیادی انجام شد که شاهد دستاوردهای آن در آینده خواهیم بود.

رستگار: در صورت نیاز خالصانه کمک خواهم کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد علی رستگار با تائید کناره گیری خود از ریاست این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق افزود: جودو ایران شرایط خاصی را تجربه می کند. تیم ملی خالی از جودوکار نخبه است و تلاشها برای ساختن تیمی در استاندارهای بالا با وجود برنامه ریزی و تلاش همه اهالی این رشته ره به جایی نبرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی ، با توجه به امتیازات کسب شده تا کنون، کسب دو سهمیه را می توان قطعی تلقی کرد و سهمیه سوم نیز تا می ٢٠١٦ قابل حصول است.

رئیس فدراسیون جودو در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی برای ساختن آینده جودو ایران اشاره کرد و گفت: توجه ویژه برای شناسایی استعدادها و نخبه پروری با راه اندازی لیگ نونهالان و برگزاری لیگ ها و جشنواره ها با کمیت و کیفیت بالا در رده های سنی پایه نونهالان و نوجوانان و داشتن دو تیم ملی خوب در هر یک از رده های نوجوانان و جوانان، بدون شک آینده ای روشن را برای جودو ایران ترسیم می کند. همچنین تامین تاتامی و لباس جودو برای راه اندازی ٣٢ کانون جودو آموزشگاهی در دستور کار قرار گرفت که ثمرات آن در آینده دیده خواهد شد.

وی افزود: با مروری به حواشی جودو از سال ١٣٨٦ تا کنون، کاهش حواشی جودو مشهود است که با إیجاد وفاق و همدلی بین اهالی جودو و حضور و مشورت روسای قبلی فدراسیون و قهرمانان بازنشسته و پیش کسوتان این رشته ورزشی حاصل شده است هر چند که باید اقرار کنم این وضعیت از مطلوب ما فاصله دارد.

رستگار افزود: در طول مدت خدمت خود در این مسئولیت که همزمان با دوره تحریم و مشکلات اقتصادی کشور بود، با مشکلات زیادی مالی مواجه بودیم و به خصوص از ابتدای امسال چندین بار بصورت حضوری و مکتوب از مسؤلان وزارت ورزش درخواست کردم به اتفاق چند تن اعضای هیات رئیسه فدراسیون برای تشریح و ارائه راه حل مشکلات جودو جلسه ایی در وزارت ورزش تشکیل شود که اصرار بنده افاقه نکرد و جلسه ایی برگزار نشد.

وی در پایان گفت: با وجود محدودیت ها و مشکلات برای رسیدن جودو به موفقیت خیلی تلاش کردم و از این پس قصد دارم تمرکز بیشتری روی فعالیت های دانشگاهی خود داشته باشم. به عنوان یک خادم کوچک جامعه بزرگ جودو که همه بخش های فنی، اجرایی و مدیریتی جودو را تجربه کرده ام، در صورت نیاز از این پس نیز از همکاری و کمک خالصانه مضایقه نخواهم کرد.


دیدگاه‌ها