کد خبر : 1255274 | 05 مرداد 1394 ساعت 19:05 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: پول نداشتیم، سرباز گرفتیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با انتقاداتی که از این تیم بابت گرفتن بازیکنان سرباز می شود گفت: ما پول نداریم و به همین دلیل بازیکن سرباز جذب می کنیم و باشگاه هایی که ثروتمند هستند از ما انتقاد می کنند.

عباسی: پول نداشتیم، سرباز گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، سعید عباسی در رابطه با اعتراض سرمربی سایپا در مورد پیوستن بازیکنان مطرح سرباز به جمع تراکتورسازان گفت: من نمی دانم چرا آقای جلالی در انتقادهایش مدام از تیم تراکتورسازی نام می برند. جالب است که زمانی ایشان سرمربی همین تراکتورسازی بود، این تیم 9 بازیکن سرباز گرفته بود و یا مگر ایشان زمانی سرمربی تیم پاس نبود؟ تیم که سربازهای بسیاری را در لیست خود داشت چرا آن موقع صحبتی در این مورد نمی کردند و یا از این قضیه انتقاد نمی کردند؟ در حال حاضر هم نمی دانم چرا آقای جلالی باید انتقاد کند؟

وی ادامه داد: اگر منظور ایشان از این انتقادات حضور محمدرضا اخباری در تیم ماست باید بگویم ایشان چرا از فصل قبل چیزی نمی گوید؟ زمانی که بازیکنان سرباز به تیم ما آمدند و لیست تیم را پر کردند و بعدا عنوان شد نمی توان از بازیکنان سرباز استفاده کرد. تراکتورسازی با توجه به لیست پرشده اش حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتوانست از بازیکنان سربازش استفاده کند و از این موضوع ضرر دید.

عباسی در ادامه گفت:ما نه لابی سنگینی داشتیم و نه دنبال مسائل دیگر بودیم، ما حتی نتوانستیم نام سربازها را در فصل قبل عوض کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم، ایشان هم اگر به موضوعات اینچنینی اعتراض و یا انتقادی دارد برود مجلس و به قانون این موضوع اعتراض کند. باشگاهی وجود دارد که پول آنچنانی خرج می کند و بازیکنان بزرگ جذب می کنند یک باشگاه مثل ما هم پول ندارد و بازیکن سرباز جذب می کند.

مدیرعامل تراکتوری ها در پایان گفت: من به آقای جلالی توصیه می کنم برود یقه افرادی که تخلف می کنند را بگیرند، ما کارمان را کاملا قانونی انجام می دهیم، جنگ فوتبال ایران شده است جنگ فقیر و غنی، جالب است که همان تیم های ثروتمند از ما فقرا انتقاد می کنند.

دیدگاه‌ها