کد خبر : 1255871 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:45 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

امسال هم می خواهیم مدعی باشیم

فرکی: سپاهان همیشه کم حاشیه است

سرمربی سپاهان پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان خبر از آمادگی تیمش داد.

فرکی: سپاهان همیشه کم حاشیه است
به گزارش "ورزش سه"، از اصفهان، حسین فرکی با ابراز تاسف از جدایی خلیلیان مدیرقبلی این باشگاه اعلام کرد این مسئله تاثیری روی کار او نمی گذارد.

بازی با استقلال صنعتی خوزستان
سال گذشته از نظر فوتبالی سال دشواری بود و فشار و استرس زیادی هم به کادر فنی و هم به بازیکنان، هواداران و مردم اصفهان وارد شد. به خصوص روز پایانی مسابقات که این فشار و استرس به اوج خود رسید و اما در نهایت ما قهرمان شدیم که این امر خستگی را از تن همه ما خارج کرد به همین جهت از همه شما به خاطر زحمات فصل گذشته تشکر می‌کنم.

تغییرات در سپاهان
وی ادامه داد: همان طور که اشاره شد تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه صورت گرفته است. انتخاب من برای حضور در اصفهان توسط آقای خلیلیان انجام شد و ایشان مذاکراتی را در تهران با من آغاز کرد و بنده به اصفهان آمدم و خیلی آرام و بی سر و صدا این اتفاق افتاد. جا دارد از زحمات دکتر خلیلیان تشکر داشته باشم چه از طرف خودم و چه از طرف اعضای باشگاه و بازیکنان. به هر حال هر آمدنی رفتنی هم دارد. امیدواریم که در هر صورت این رفت و آمدها با خوبی همراه باشد و بالاخره این هم تصمیمی بود که هیات مدیره باشگاه گرفت و مدیریت سپاهان عوض شد. اما سپاهان در سخت‌ترین شرایط همیشه دور از حاشیه بوده و خیلی راحت توانسته خود را از اینگونه مسائل دور نگه دارد. این ویژگی بسیار خوب باشگاه سپاهان است و این تغییرات مدیریتی در همه جا باعث حاشیه می‌شود اما در سپاهان اینگونه نیست.

فعالیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات
ما بازیکنانی را از تیم خارج کردیم که خیلی بابت جدایی آنها خوشحال نیستیم، شاید فقط احساس می‌کردم که سوکای با هزینه بالا نمی‌تواند در باشگاه خوب کار کند و مجبور به رفتن شد اما بقیه می‌توانستند باشند. اما باید در نظر داشته باشیم که امسال کار بسیار سختی داریم و از جایگزین هایی مانند پادوانی، گردانی، نجفی و میرزایی که در کنار بقیه کار می‌کنند می‌توانیم استفاده کنیم. ما به بازیکنان خود اعتقاد داریم، اگرچه می‌توانستیم بازیکن بیشتری بگیریم که این کار را نکردیم و سهمیه جذب بازیکن را برای نیم فصل نگه داشتیم و من در کل از نقل و انتقالات این فصل راضی هستم.

حواشی اردوی ترکیه
 من این مساله را تکذیب می‌کنم، در هر بازی و تمرینی ممکن است سوء تفاهم ایجاد شود اما این موضوع جدی نبود و من با پیگیری توانستم موضوع را به راحتی حل کنم.

مصدومیت پادووانی
پادووانی در بازی دوستانه از ناحیه ران پا دچار مشکل شد که در این بازی نمی‌توانیم از او استفاده کنیم و پزشک در حال درمان این بازیکن است تا آماده شود.

مدعیان قهرمانی
روی تجربه دو فصل قبل که تیم های مدعی نزدیک به هم پیش می رفتند امسال هم پیش بینی قهرمانی بسیار سخت است اما ما تلاش خود را می کنیم که جز مدعیان باشیم

دیدگاه‌ها