کد خبر : 1255873 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:25 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری در شانگهای

بنیتس : جواب مورینیو را نمی دهم

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی با میلان حاضر نشد جواب کنایه های ژوزه مورینیو را بدهد.

بنیتس : جواب مورینیو را نمی دهم
به گزارش "ورزش سه" ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، بامداد امروز در پاسخ به صحبت‌های اخیر همسر بنیتس، عنوان کرد که او باید روی کاهش وزن همسرش تمرکز کند نه اینکه در مورد فوتبال حرف بزند.
بنیتس که در نشست خبری بازی با میلان (فردا ساعت 16.30) در شانگهای شرکت کرده بود گفت:

تقویت رئال مادرید با خرید بازیکنان جدید

تیم بزرگ و باکیفیتی در اختیارم است و از داشتن بازیکنانی به این خوبی بسیار خوشحالم. اگر نیاز به تقویت تیم باشد این کار را انجام خواهیم داد اما از مجموعه فعلی رضایت کامل دارم و روی بالا بردن سطح کیفی تیم تمرکز کرده ام. پس از بازگشت از تور پیش فصل، به جمع بندی در این مورد خواهیم رسید.

پاسخ به اظهارنظر مورینیو

من مربی رئال مادرید هستم. عاشق فوتبالم و خیلی خوب این ورزش را درک می کنم. به همین دلیل است که دوست دارم تنها در مورد فوتبال حرف بزنم. اینجا هستم تا تیمم را برای بازی فردا مقابل میلان آماده کنم و در این مورد نیز حرف خواهم زد. جواب مورینیو را نمی دهم.

آینده چریشف

همه بازیکنان، شایسته بالاترین احترام هستند.وقتی به مادرید برگردیم، در مورد لیست خروجی باشگاه تصمیم گیری خواهیم کرد.

علاقه به مارکو رویس

پیش از این گفتم که از مجموعه بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم.اینجا فقط در مورد بازی فردا مقابل میلان صحبت خواهم کرد.

ترکیب اصلی مقابل میلان

هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ام. به همه بازیکنانم اطمینان دارم و رویشان حساب می کنم.تصمیم گیری در مورد 11 بازیکن اصلی ساده نیست.بهترین ها از ابتدا به میدان خواهند رفت.

لیست مازاد

همانطور که در مورد خریدهای احتمالی گفتم، در مورد لیست مازاد نیز پس از بازگشت به مادرید تصمیم گیری خواهیم کرد.

هدف رئال در بازی فردا

پیروزی ضمن ارائه یک بازی خوب. این همواره هدف اصلی رئال مادرید و بخشی از فلسفه ماست.به همین دلیل، بازیکنانی چون رونالدو، بنزما، بیل، خامس و.... برای ما حیاتی هستند.

دیدگاه‌ها