کد خبر : 1256586 | 10 مرداد 1394 ساعت 16:38 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی تکواندو به یاسین پیشرو پیوست

با عقد قرارداد کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران با تیم یاسین پیشرو به نظر می رسد این تیم عزم خود را برای قهرمانی در فصل جدید لیگ تکواندو جزم کرده است.

کاپیتان تیم ملی تکواندو به یاسین پیشرو پیوست
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو در اولین سال حضورش در ورزش کشور در حال تکمیل کادرفنی تیم تکواندو بزرگسالان برای لیگ برتر فصل جاری می باشد. این تیم پیش از این با بازگرداندن یوسف کرمی به تکواندو به عنوان مربی، امروز نیز علیرضا نصر آزادانی، کاپیتان تیم ملی تکواندو با حضور در دفتر مدیر عامل این باشگاه قرارداد رسمی خود را امضا کرد.

علیرضا نصر آزادانی که متولد اصفهان است در کارنامه ورزشی خود بیش از 30 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی دارد که از مهمترین آنها مدال طلای قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و جام جهانی می باشد. کاپیتان حال حاضر تیم ملی با حضور در تیم یاسین پیشرو به دنبال تحقق بخشیدن به رویای قهرمانی خود در المپیک روسیه است.

در حال حاضر فریبرز عسگری به عنوان سرمربی کار خود را در تیم یاسین پیشرو آغاز کرده و یوسف کرمی، غلامرضا چیارلو، زینال حسینی و علی اشرف قنبری دیگر اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند. مهران عسگری، فرهاد عبدالهی، میرهاشم حسینی، مهدی اسحاقی، علی محمد پور و مرتضی شیری نیز به عنوان بازیکن قراردادشان را با یاسین پیشرو امضا کرده اند.

دیدگاه‌ها