کد خبر : 1256950 | 12 مرداد 1394 ساعت 08:25 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

پاشازاده:استقلال ملوان را ببرد روی غلتک می‌افتد

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم تیم با وجود کسب پیروزی در بازی اول و ارائه یک بازی خوب هنوز عیارش مشخص نیست.

پاشازاده:استقلال ملوان را ببرد روی غلتک می‌افتد
به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده در این رابطه گفت: نمی توان از الان در مورد عیار استقلال صحبت کرد. بازیکنان استقلال یک مقدار گنگ بودند اما بعضی از بازیکنان مثلی امید ابراهیمی و کرار رو به جلو بازی می کردند و در خط جلو بازیکنان سرعتی و تکنیکی کار کردند و این قضیه آن هم در خانه حریف خیلی خوب است.

او در مورد عملکرد تیم حریف ادامه داد: باید این را در نظر گرفت که سیاه جامگان از لحاظ تئوری ضعیف ترین تیم لیگ است یعنی هر تیمی که از پایین به بالا می آید همین طور است ولی من اعتقاد دارم کرار خط هافبک سیاه جامگان را از دور خارج کرد. خدا را شکر استقلال اولین سه امتیاز را گرفت امیدوارم در ادامه هم موفق باشند.

پاشازاده در پایان در مورد دیدار شاگردان مظلومی و قلعه نویی در هفته دوم افزود: ملوان خوب بسته شده و حضور بازیکنان سرباز در این تیم به آنها کمک می کند در کل انزلی 80 درصد امتیازات را در انزلی می گیرد زیرا بازی کردن در انزلی برای حریفان سخت است مهم این است آنها بتوانند بیرون از خانه کار کنند هر دو تیم استقلال و ملوان از لحاظ روحی روانی خوب هستند ولی استقلال اگر هفته دوم هم پیروز شود روی غلتک می افتد.

دیدگاه‌ها